Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nouks schreef:Bij ons mogen de manegeklanten niet echt losrijden. Ze mogen er 20-30 minuten voor de tijd op gaan zitten, waarna ze tot ze aan de beurt zijn mogen stappen. Dit omdat manegepaarden wel vaak moeten, en ze anders door iedereen even flink losgereden zullen worden. Af en toe mogen de verdere ruiters wel wat meer losrijden, maar ze mogen dan niet galopperen.
Pensionklanten mogen wel gewoon losrijden natuurlijk.
kooslover schreef:275Dat vind ik echt wel heeel hoog hoor! (Heb het even uitgerekend, en dan heb je gemiddeld een 7.9) Vind dat eigenlijk wat overdreven
noami10 schreef:Nou lees ik hier ook net nog iets, bij mijn f2 proefje staat bij beenligging 'tenen naar binnen', staat bij m'n f3b proefje: 'tenen naar buiten'Ja, ik weet ook heel goed dat ik m'n tenen naar binnen moet draaien, zetten ze dit dan er als opmerking bij
Nogal vaag!
noami10 schreef:noami10 schreef:Nou lees ik hier ook net nog iets, bij mijn f2 proefje staat bij beenligging 'tenen naar binnen', staat bij m'n f3b proefje: 'tenen naar buiten'Ja, ik weet ook heel goed dat ik m'n tenen naar binnen moet draaien, zetten ze dit dan er als opmerking bij
Nogal vaag!
Weet niemand dit? Ook onze juryleden niet?
Horsefreak schreef:Dat vind ik nou het nadeel van de dressuur, jury's doen wat ze zelf goed vinden. En ik hoop gewoon dat er een hoop commentaar bijstaat, daar kan je van leren. En ik hoop dat we een jury hebben die van haflingers houd