En nirka is toch die soort haflinger of niet?? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En nirka is toch die soort haflinger of niet?? 
bruine schreef:hehe eindelijk een medestanderhautain heeft tijdens een buitenrit een meisje van de vrijdagmiddag les erafgekegeld met een gemene bok en daarna op het kind haar been gaan staan
marleen die eens geprobeerd heeft om hem in de rechter of linkergalop te krijgen en toen hij dat niet wilde echt te keer ging.
soyeux heb ik nooit rare dingen mee meegemaakt.
shera trouwens ook niet.
hoop dat jullie genoeg pony's hebben zwartwitje, met hoeveel zijn jullie aankomende week?

Citaat:Annemarie, ik heb over je gedroomd! En ik weet niet eens hoe je eruit ziet... vaaaaag.
(nirka, dat is pas een vervelend paard vind ik)
)
(alhoewel ik tijdens de trektocht Bonita onwijs lekker vond rijden en zelfs nog op Fiona geklommen was... ) Citaat:Maar wie was dat van de vrijdagmiddagles dan?
wacht met spanning op je verslag

Annemarie schreef:Daarna gingen we het bos in. We gingen ‘slinger-de-slang’ doen (ofzoiets). In een lange slinger werden we door het bos gesleurd.
Voor de rest klinkt het leuk, was het heel anders dan het Lamoen of voelde je je er wel een beetje thuis?
maargoed, eigen schuld. Bleek dat ik mijn huissleutels in Groningen had liggen...ARGH! Dus vrijdagavond eerst naar Groningen getreind (waar mijn vriendje dus woont), toen zaterdagochtend naar Leeuwarden, toen vandaag naar Deventer. Met daar tussenin nog een stroomstoring bij de NS, werkzaamheden aan het spoor en een op het nippertje ontlopen boete van 35 eurie... Volgen jullie nog? 

Doe maar.

(goh, zou leuk zijn zomaar weer even naar het lamoen komen en een buitenritje meerijden
)