Bij Otje is er uiteindelijk ook niets gebeurd, we dachten dat ze misschien problemen met het bit zou hebben maar het zit waarschijnlijk gewoon in haar rug.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

? 

hij heet Dennis Dynamite.. als het goed is
haha hij is wel vet
echt een schatje
Okee, jij op Vladimir, Charlotte op Salvador (toch?) Nynke Vangelis, Jasmijn Viva?... Hmm dat zou kunnen 
Heeft ie idd lange manen?? Hopelijk laten ze die dan ff hangen!

barriChelloO schreef:deurnen is gaa f ben er ook keer geweest!!!..ja ik heb in me onderschrift rembrand mis je omdat ik van de manege af ben en dat was zoon beetje me lieveling paardje daaro duss miss hem erg maar O.J. heeft het erg naar ze zin op stal!!!..

..man rene belde me daarstrax zegt ie ja je moet nog 6 lessen rijden:?..dus ik denk wat is dat nou weer..:S..maja dus nu moet ik nog 6 lessen rijden.. maaitjuh schreef:Ik ga volgend jaar mn HAVO diploma halen en het jaar erop naar Deurne. Ik zou nu ook kunnen omdat ik overgangsbewijs 4gym-->5gym heb maar dan heb ik helemaal geen diploma dus niks om op terug te vallen en dat wil ik niet.

!!
ben pas vrijdag jarig
15 alweer jammer dat ik geen 16 word .. 
barriChelloO schreef:hee muts je bent gewoon ouder dan mij:P..hoe laat ga je vandaag naar stal simoon..?..ik moet vandaag ycke rijden met om 13.00 uur op stal om ycke te rijden en daarna ga ik O.J. rijde:)..ga je nog met samba rijde simoon?
zie je dan well