Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 09:45

Zo Wil je bent er alweer vroeg bij vandaag Afbeelding

Het was gisteravond inderdaad een geslaagde avond! Heel fijn dat iedereen er was want dat geeft maar weer aan dat we het allemaal belangrijk vinden. Ik zal deze week het verslag gaan uitwerken en even kijken voor de volgende datum. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn naar aanleiding van gisteravond stel ik voor dit onderling even op stal te bespreken (gezien de vertrouwelijkheid hiervan).

Ik heb mijn bevestigingen voor de volgende wedstrijden alweer binnen gekregen dus ik moet nu echt een nieuw proevenboekje gaan kopen. Ik ben benieuwd of het in de praktijk echt zoveel verschilt als de andere. Heeft iemand ervaringen met startcoupons die besteld zijn, hoelang duurt het meestal voordat ze binnen zijn?

Ik heb trouwens bij deze ook een vraagje aan jullie. Morgen moet ik de hele dag voor cursus naar Utrecht toe en daar ben ik pas rond 5 uur klaar. Daarna moet ik naar huis en dan in de avond (20.30) moet ik met mijn jongste zoon voor een intake-gesprek naar het Mon.Lyceum (middelbare school).

Ik zie totaal geen mogelijkheid om die dag op stal te komenAfbeelding

Wil iemand voor mij Thom dan losgooien, dan kijk ik wel even wie er voor mij dan zou willen mesten.

Nou meiden ik ga even aan de slag want ik moet ook nog wat voorbereidingen (huiswerk) voor morgen maken Afbeelding

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 09:53

Hoe is het gisteravond en vannacht gegaan met jullie nieuwe hond Mir? Afbeelding

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 10:11

nou linda ik wil best wel langs gaan om thom te mesten en even los te gooien

het was super gezzelie gisteren ik vond dat het goede punten waare waar we het over hebben gehad

nou ik moet wer naar de les van de meester whaha was stiekem op de computer gegaan

mischien tot vanmiddag ik ben weer om 1 uur uit dus ik gaat lekker met de fiets naar stal

zijn er nog wensen ???

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 10:29

Haai Iedereen!

Ook ik vond het gisteravond weer erg geslaagd! Moeten we idd vaker doen! En Arjan zijn ego wordt weer lekker gestreeld, haha, alstie maar niet naast zijn schoenen gaat lopen maar Arjan kennende gaattie dat echt niet doen!

Zo Lin, jij gaat lekker he met de wedstrijden! Maar 9 april gingen ze nog niet de nieuwe proefjes rijden toch? Of heb je van een andere wedstrijd ook al bevestiging gekregen? Ik ben ook heel benieuwd hoe dat dan gaat! Ik wil toch ook wel binnenkort het proevenboekje aan gaan schaffen. Bij sommige winkels hebben ze nu aanbiedingen dat je de DVD er voor heel goedkoop bij kan krijgen! Er staat trouwens 1 voorbeeldproefje op de site van de KNHS he! Dan weet je ongeveer hoe ze eruit gaan zullen zien!

En wat voor cursus ga je morgen volgen?

Ik zit nu lekker in het zonnetje. Als je zo binnen zit met dat zonnetje op je raam lijkt het net zomer buiten, hihi! Maar ja, nog ff blijven dromen!

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 10:35

1whisper1 schreef:
nou linda ik wil best wel langs gaan om thom te mesten en even los te gooien

Heej Orlan, dat zou ik heel fijn vinden als jij dat wilt doen. Je helpt me er ontzettend mee Afbeelding

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 10:36

1whisper1 schreef:
nou ik moet wer naar de les van de meester whaha was stiekem op de computer gegaan

Kijk maar uit straks heb je weer straf Afbeelding

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 10:48

Reentjuh schreef:
Ook ik vond het gisteravond weer erg geslaagd! Moeten we idd vaker doen! En Arjan zijn ego wordt weer lekker gestreeld, haha, alstie maar niet naast zijn schoenen gaat lopen maar Arjan kennende gaattie dat echt niet doen!

Vast niet
Reentjuh schreef:
Zo Lin, jij gaat lekker he met de wedstrijden! Maar 9 april gingen ze nog niet de nieuwe proefjes rijden toch? Of heb je van een andere wedstrijd ook al bevestiging gekregen? Ik ben ook heel benieuwd hoe dat dan gaat!

De 9e gaan ze wel met de nieuwe proeven starten. Ik begreep eerst ook van niet dus ik heb het even bij het secretariaat gevraagd. Op 2 april is er zelfs een clinic voor de kick-off van de nieuwe proeven.
Reentjuh schreef:
En wat voor cursus ga je morgen volgen?

Cursus Preventie-mederwerker...Afbeelding

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:08

Serada schreef:
De 9e gaan ze wel met de nieuwe proeven starten. Ik begreep eerst ook van niet dus ik heb het even bij het secretariaat gevraagd. Op 2 april is er zelfs een clinic voor de kick-off van de nieuwe proeven.

Zo, vind ik opzich wel goed dat ze dat doen! Dan heb je al kunnen zien hoe ze in elkaar zitten! Aan de andere kant heb ik ook wel zoiets van als je hem thuis een paar keer rijdt, zoals het in het proevenboekje staat moet het ook lukken, toch!

Ga jij er heen 2 april?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:40

Nee ik ga er niet heen want dat weekend heb ik Spanje op visite. Beetje lu.llig als we dan met onze kont op Slingeland zitten haha. Thom en ik gaan ze gewoon lekker in onze eigen bak oefenen en we zien het wel hoor.
Afbeelding

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 14:29

Zo hier ben ik ook ff.
Net de heleboel hier eens een sopdoek gegeven.
zelfs de ramen zijn binnen en buiten gedaan.
nu ff zitten douche boodschappen doen en naar de GGZ.
dus als orlan zo ff niet naar stal gaat dan kom ik vanavond ff langs.
ik heb eerst vandaag eens tot 12uur uitgeslapen heerlijk had ik ff nodig.
nou meiden ik hoor jullie straks weer doei doeixx

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 18:25

Zo Peet, jij hebt er idd een lekker schoonmaakdagje van gemaakt! Kan ook weleens lekker zijn hoor!

Haha, Lin, dat doe je natuurlijk weer niet goed he! Spanje komt hierheen??? Je kan het beter omdraaien en naar Spanje gaan, haha! Daar hebbie lveel ekkerder weer, of niet

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:40

Ik ben echt moe.......lekker genoeg te doen gehad op de zaak, ik stond alleen met een stagiaire.....vanavond lekker vroeg naar bed en dan morgen in de auto van mijn baas lekker voorraad halen, dat vind ik echt leuk
Morgenavond kom ik ook weer lekker naar stal, weer eens rijden.....
En om afgezaagd te klinken, gisteravond was erg gezellig....

Ik heb trouwens maandag om 13.00 45 min les! Ik zal het nog wel even op het bord zetten, maar was het nog even vergeten.

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 20:43

Leuk karin les jammer dat ik moet werken anders kwam ik ff kijken.
orgen avond kom ik ook .
Gaat die koeienkop maar weer eens onder het zadel whahaha.

Ja ireen alles lekker schoon moet ook wel eens gebeuren.
Lekker de ramen alles gedaan.
Orlan was lekker met lin de paardjes wezen doen.
Dus ik heb een beetje tijd om tot rust te komen zo heerlijk.

Lin ik heb hier een kadootje liggen.
Van waldo en hilde.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 10:56

Serada schreef:
Hoe is het gisteravond en vannacht gegaan met jullie nieuwe hond Mir? Afbeelding

hihihi ze is druuuuuuuuuuuk Maar wel lief.
We zijn er echt helemaal moe en gaar van! maar we zetten door.

Wil bedankt voor je msmje enzo! Helemaal lief van je!

Ik ga vanmidag naar Yus. ben benieuwd hoe hij loopt.

Peet mag ik dat spul voor de mok nog eens van je lenen? Of wil jij Yus inspuiten als je een keer tijd hebt? hij heeft weer flink mok die bolle

Hier op mijn werk is het een gekkenhuis joh!!! Heb helaas dus ook niet veel tijd om te bokken...
Ik hoop dat ik jullie vanmiddag op stal zie..

Weten jullie al of jullie zondag nog naar stal komen om jullie paardjes te doen?
Zondag wordt nl wel moeilijk voor mij. Ik wil graag met pa, Dan en nieuwe hond (en natuurlijk andere honden) naar het strand om haar daar voor het eerst los te laten. Ze heeft nl zoveel energie, ze moet echt rennen....

Kusss Mir

PS Lin, leuk pb'tje

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 11:32

Lukt het jullie zondag niet, dan gewoon zeggen hoor

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 12:49

Hoi Mir,

Ik kan het nog niet zeggen. Hangt er ook vanaf wat de veearts morgen zegt over Froukje! Als we door moeten gaan met aan de hand stappen en ze nog niet losgegooit mag worden, dan MOETEN wij wel naar stal. Want anders moet ze heel de dag op stal staan, dat is ook weer zielig.

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-06 16:48

Ik ga ook na balkbrug naar stal Whis en THOM.
dus maak je geen zorgen mir whahaha
ga maar lekker met je luffie's naar het strand

ik ga zo snel van me werk naar huis en denk met de mannen waldo en orlan naar de huisarts.
zijn alle twee ziek en wal moet morgen werken.
dus de dokter moet ff een supermiddel geven whahahha
ik ga daarna naar stal op die koeiekop rijden
dus ireen ik weet niet hoelaat ik naar stal gaat.
nou meiden mazel we gaan sluiten hier op de zaak whaha doei doei xx

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 17:53

Zooh mijn dag op cursus zit er weer op. Het was een hele intensieve training dus ik ben bekaf. Straks een happie eten dan op naar de nieuwe school van Ramon, ben heel benieuwd hoe het intake-gesprek zal gaan verlopen.

Wat betreft aanstaande zondag Mir, als je Thom zondag niet los kan gooien dan hoeft dat niet hoor. Ik kom zondag na Balkbrug zelf wel naar stal.

Morgenochtend mijn auto naar de garage brengen, die moet voor keuring en een beurt. Ik heb ook lekkage waardoor de bodem (en matje) steeds erg nat is. Volgens Dave komt het van de verbinding naar de achterruiterwisser. We gaan het morgen wel horen.

Mijn oudste zoon Selmar had een paar maanden geleden een ongeluk gehad met zijn linkerknie. Zijn knieschijf was eruit geslagen waar hij 4 maanden voor heeft moeten revalideren. Sinds afgelopen maandag is hij weer voor de eerste keer gaan voetbaltrainen na toestemming van zijn fysio. Gisteravond mocht hij weer meedoen en nog geen half uur later word ik gebeld. Ik kon Selmar weer bij het voetbalveld ophalen want hij heeft zijn andere knie nu geblesseerd. Vandaag is hij naar de dokter geweest en ja hoor, zijn banden overstrekt. Blijkt zijn rechterknieschijf er waarschijnlijk ook even uitgeschoten geweest te zijn maar is meteen daarna weer teruggeschoten. Nu mag hij voorlopig weer niet sporten en moet nog langer revalideren. Wat vind ik dat sneu voor hem.

Afbeelding

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 18:20

Haaa meiden daar ben ik weer! he super dat ik me niet druk hoef te maken over zondag.......
Ik laat het jullie allemaal nog wel even precies weten!

peet, rijdse zometeen!! Niet te hard gaan he? hihihi

He lin dat is even sneu zeg.......Wens hem maar sterkte van me!

Ik kom net van stal...Even samen met pa Yus gedaan. Hij was heel braaf, maar liep iets wat stijf....Hij ging wel gek doen uit zichzelf, dus het zal wel meevallen!
Ik had het ook al op het bord geschreven, maar mocht iemand nog tijd hebben vanaaf, wil iemand Yus dan nog even buiten zetten? Dan kan hij nog even zij beentjes strekken!

Liefs

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 22:33

Yus heeft voor ik ging rijden nog ongeveer 15 minuten in de bak gestaan.
Lekker samen met Peet en Roxx gereden....ging weer aardig

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-06 22:38

zo lin wat een lange dag dan he.

geef sel maar een dikke kus op z'n knie van me.

yus is nog buiten geweest en ik heb zijn mok gedaan mir

nu gaat ik stoppen heb een lange dag achter de rug

morgen is orlando jarig hiep hiep hoera

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 09:48

AfbeeldingAfbeelding* * Lieve Orlando Van harte gefeliciteerd * *Afbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 09:53

ORLAN!! GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERD *o/*

Maak er een leuke dag van!!En alleen maar limonde drinken he?? hihihi

Peet en Ktje BEDANKT!!!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 10:05

Ik was weer even wat in mijn foto's aan het bladeren (doe ik wel vaker) en toen kwam ik deze tegen. Ik vind het zo'n leuke foto en het was een hele gezellig middag met z'n allen. Het eerste buitenritje van het voorjaar 2004 weer sinds Mel zijn lange revalidatieperiode. Als jullie goed kijken, zien jullie nog een bekende Afbeelding

Afbeelding

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 10:17

Orlan GEFELICITEERD!!!!!!!!!
Net lekker uitgeslapen, want ik moet straks koopavond draaien. Tot morgen!