Het was gisteravond inderdaad een geslaagde avond! Heel fijn dat iedereen er was want dat geeft maar weer aan dat we het allemaal belangrijk vinden. Ik zal deze week het verslag gaan uitwerken en even kijken voor de volgende datum. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn naar aanleiding van gisteravond stel ik voor dit onderling even op stal te bespreken (gezien de vertrouwelijkheid hiervan).
Ik heb mijn bevestigingen voor de volgende wedstrijden alweer binnen gekregen dus ik moet nu echt een nieuw proevenboekje gaan kopen. Ik ben benieuwd of het in de praktijk echt zoveel verschilt als de andere. Heeft iemand ervaringen met startcoupons die besteld zijn, hoelang duurt het meestal voordat ze binnen zijn?
Ik heb trouwens bij deze ook een vraagje aan jullie. Morgen moet ik de hele dag voor cursus naar Utrecht toe en daar ben ik pas rond 5 uur klaar. Daarna moet ik naar huis en dan in de avond (20.30) moet ik met mijn jongste zoon voor een intake-gesprek naar het Mon.Lyceum (middelbare school).
Ik zie totaal geen mogelijkheid om die dag op stal te komen
Wil iemand voor mij Thom dan losgooien, dan kijk ik wel even wie er voor mij dan zou willen mesten.
Nou meiden ik ga even aan de slag want ik moet ook nog wat voorbereidingen (huiswerk) voor morgen maken

* * Lieve Orlando Van harte gefeliciteerd * *