(Iets naar boven en je ziet wie, wat, hoe...)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zitake schreef:magli schreef:Zijn er hier mensen die in maneges rijden in West-Vlaanderen? Ik mag nog een paardenkamp doen in de zomer, maar wil eens naar een andere manege gaan dan anders? In de manege moeten er dus wel kampen worden georganiseerd worden in de zomer.
boskasteel brielen, maar ik weet niet of het intern kampen zijn.
Crisil in spiere
Ponyclub vleteren
ik weet er een hele hoop hoor, hangt ervanaf wat je wil en wat je ervan verwacht.
magli schreef:zitake schreef:
Zijn er hier mensen die in maneges rijden in West-Vlaanderen? Ik mag nog een paardenkamp doen in de zomer, maar wil eens naar een andere manege gaan dan anders? In de manege moeten er dus wel kampen worden georganiseerd worden in de zomer.
Ligt dit allemaal in West-Vlaanderen? Spiere?
Domme vraag maar ponyclub Vleteren, club met enkel pony's of ook paarden?
Valentinow schreef:Is er iemand hier die ervaring heeft met fe Rode berg? Of er in de paasvakantie naar toe gaat?
Ik ga wss de tweede week daar een springstage doen.
magli schreef:Goh ik was helemaal vergeten dat ik hier een oproep gedaan heb om manege in West-Vlaanderen te vragen, zie ik nu pas terug.
- Manege Derby, ligt waar ergens? Ik heb al HEEL ERG VEEL van de naam gehoord, maar heeft iemand ook een site en IEMAND DIE ER ZELF RIJDT en een EERLIJKE mening kan geven?
- Ruiterschool Rodeberg? Heb ik nog nooit van gehoord, Rodeberg is dit een stad, ik heb er nog nooit van gehoord. Idem vorige vraag: verdere informatie?
- En er babbelde ook iemand over een manege in Waregem?
magli schreef:magli schreef:Goh ik was helemaal vergeten dat ik hier een oproep gedaan heb om manege in West-Vlaanderen te vragen, zie ik nu pas terug.
- Manege Derby, ligt waar ergens? Ik heb al HEEL ERG VEEL van de naam gehoord, maar heeft iemand ook een site en IEMAND DIE ER ZELF RIJDT en een EERLIJKE mening kan geven?
- Ruiterschool Rodeberg? Heb ik nog nooit van gehoord, Rodeberg is dit een stad, ik heb er nog nooit van gehoord. Idem vorige vraag: verdere informatie?
- En er babbelde ook iemand over een manege in Waregem?
Vraag geldt nog steeds. Nog iemand die maneges kent met een goede reputatie in West-Vlaanderen? Eventueel aan de kust of dicht bij Brugge?
Valentinow schreef:Ja ik heb er al heel goede reacties over gehoord. Van een meisje dat internatinoneel srpingt dus.. Ik denk wel dat het de moeite is. Ik weet niet welk kamp jij hebt gedaan maar zij heeft dus de springstage gedaan.
poes schreef:In Waregem heb je ook nog de Gaverranch
In ponyclub Vleteren haddenz e vroeger vrij pittige paarden en pony's, leuke lesdieren(waren wel maar 3 paarden en de rest pony's toen).
Verder rijd ikzelf graag in Brielen (boskasteel) maar die geven geen interne kampen.
Citaat:Vraag geldt nog steeds. Nog iemand die maneges kent met een goede reputatie in West-Vlaanderen? Eventueel aan de kust of dicht bij Brugge?
Ashkerlon schreef:Heeft hier iemand ervaring met de manege 'Stoeterij Deloof' in Torhout?
Of kent iemand een goeie manege in de buurt van Roeselare? (Hartje West-Vlaanderen dus)
Chiba schreef:Citaat:Vraag geldt nog steeds. Nog iemand die maneges kent met een goede reputatie in West-Vlaanderen? Eventueel aan de kust of dicht bij Brugge?
Manege 't Peerd in De Panne is wel een aanrader. Om er ' permanent ' te rijden weet ik niet. Het is echt een heel kleine manege. Maar er is een heel gezellige sfeer. De strandritten en bosritten zijn fantastisch en in een klein groepje. ( ze gaan zelfs met 1 persoon op pad!) Ook toffe paardjes! Echt de moeite!
magli schreef:Deloof ligt vlak naast Groenhove als ik me niet vergis. Naar Deloof ben ik nog niet geweest wel al naar Groenhove. Als je info wilt over groenhove vraag je het maar even. http://www.groenhove.be
Ashkerlon schreef:magli schreef:Deloof ligt vlak naast Groenhove als ik me niet vergis. Naar Deloof ben ik nog niet geweest wel al naar Groenhove. Als je info wilt over groenhove vraag je het maar even. http://www.groenhove.be
Ze liggen allebei in Torhout, maar niet naast elkaar![]()
Ik rij nu anderhalf jaar bij Deloof, maar het begint me wat tegen te steken. Ik leer niets meer bijOok zitten er veel jonge kinderen. Ik ben de enige in mijn groep die 20 is, de rest is jonger (15 en lager) Dus ik heb ook niet echt iemand om mee te praten. Misschien dat het beter zou zijn op een andere dag, maar ik kan onmogelijk een andere dag gaan... Ook de lessen worden me iets te druk. Veel te veel paarden op een kluitje. Ik heb het gevoel dat iedereen de vrijdag wil komen rijden.
Hoe is de sfeer in Groenhove? ik heb al naar de prijzen gekeken, en zoals het er nu voor staat zou Groenhove goedkoper zijn. Dus ik denk er aan om van manege te wisselen. Eens een andere sfeer, andere lesgever, nieuwe kijk op de dingen. Het kan alleen maar positief zijn denk ik.
Maar ik hou mijn ogen ook nog open voor andere manege's. Ik heb graag wat keuze
Citaat:Manege 't Peerd in De Panne is wel een aanrader. Om er ' permanent ' te rijden weet ik niet. Het is echt een heel kleine manege. Maar er is een heel gezellige sfeer. De strandritten en bosritten zijn fantastisch en in een klein groepje. ( ze gaan zelfs met 1 persoon op pad!) Ook toffe paardjes! Echt de moeite!
poes schreef:In Waregem heb je ook nog de Gaverranch