En als het me niet bevalt kom ik gewoon terug naar de woensdag als jij weer les geeft. Misschien is tegen die tijd de les weer anders, en de tijd misschien ook.
Maar we zien wel, voorlopig ga ik lekker naar de maandag.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En als het me niet bevalt kom ik gewoon terug naar de woensdag als jij weer les geeft. Misschien is tegen die tijd de les weer anders, en de tijd misschien ook.
Maar we zien wel, voorlopig ga ik lekker naar de maandag.

LieZ_Horses schreef:Roosmarijn leuk dat je in de les na ons komt rijden!
Sanne, waneer kan jij eigelijk weer les geven?

LieZ_Horses schreef:Roosmarijn leuk dat je in de les na ons komt rijden!
Gezellig op de zelfde dag als jouw en kels en de anderen! Ben ook erg benieuwd hoe de les is!
We gingen naar buiten! En we kwamen de avondvierdaagse tegen.
Final is mega braaf buiten, maar al die zingende kinderen waren toch wel errruuggg eng.
We moesten wachten bij het stoplicht terwijl de avondvierdaagse langs ons heen liep (allemaal zingende kinderen...).
De paarden werden er allemaal een beetje zenuwachtig van, maar ze waren echt mega braaf! Final kan ook erg goed achterwaarts.
Ik hoop dat ik maandag ook op Final mag, ben wel benieuwd hoe ze qua dressuur is, volgens mij is dat ook erg leuk op haar. 
_Anneke_ schreef:wij reden gewoon in de buitenbak en toen schrokken ze al van de avondvierdaagse.. maaruh de les na ons is wel een hoge les.. minimaal f10 toch?? of heb iik dat nou verkeerrd.. veel plezier iig!!..
dat vind ik eigenlijk nog veel belangrijker!
maar dan zal ik je wel wat vaker zien op de manege dan.. of niet?
En ja dan zie je me vaker op de manege ja, we rijden dan tenslotte op dezelfde dag.
nou wat een eer
haha dat is wel gezellig ja.. kan je de melige buien van mandy kelsey en ik en lisa meemaken

sannuhh schreef:LieZ_Horses schreef:Roosmarijn leuk dat je in de les na ons komt rijden!
Sanne, waneer kan jij eigelijk weer les geven?
Uhh, volgende week donderdag (14 Juni) wordt ik geopereerd, de verwachting, althans ik hoop dat ik dan na een maandje weer kan lesgeven!

Loubran reed ik ook vaak extra, omdat ze hem dan niet in konden zetten in de les & Loubran en ik het wel goed met elkaar konden vinden. Loubran is uiteindelijk verkocht! Hij is via, via, toch weer bij een handelstal erecht gekomen, vanuit daar is hij weer verkocht naar een manege.Ik ben hem daar 2 keer wezen op zoeken. Toen ik voor ruim 2 jaar terug met Annemiek ben wezen kijken, was hij weg. En niemand daar kende hem meer. Sindsdien weet ik niet waar die staat of die nog leeft etc. etc.
Inmiddels was ik dus toen nog de enige die hem reed, want dat meisje was als de dood voor die pony. En toen die echt onhandelbaar werd, mocht ik er ook niet meer op van mijn ouders. Uiteindelijk was het dus maar het beste om hem ''weg'' te brengen....