Onzin... Waar?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Le0niie schreef:Yes, de Bongerd is ook zo populair heWe hebben het alleen meer over andere dingen dan over de paarden en dinkies enzo
Ach, zaterdag weer naar de manege, zal een leuk verslag plaatsen van mijn geweldige wedstrijd
En ik hoop dus echt zo niet dat Paris verkocht wordt!
Sophiee schreef:De manege weet daar anders nog niks van.
mira_01 schreef:maar weet de manege dan al wel dat britt dat WIL? of zegt ze het gewoon tegen iedereen zonder dat de manege daar iets vanaf weet
roosjuh1994 schreef:de manege weet het wel maar het is allemaal neij zeker en ze hebben wel een plaats voor een paard en als het neij doorgaat krijgt ze ook een ander paard dus ik weet het niet
Sophiee schreef:roosjuh1994 schreef:de manege weet het wel maar het is allemaal neij zeker en ze hebben wel een plaats voor een paard en als het neij doorgaat krijgt ze ook een ander paard dus ik weet het niet
Lieve schat, ik lease daar een paard, ik wérk daar, ik kom daar bijna elke dag en ik heb buiten de manege om contacten met collega's.
En neeeee er is GEEN plek voor nog een paard, misschien voor nu wel omdat het zomer wordt, maar volgende winter zit je dan met precies hetzelfde probleem.
Tenzij de stallen dan af zijn.
Maar ik denk zowiezo niet dat ze Paris verkopen, of iig niet voor een prijs die zij ervoor willen betalen (en terecht)