Niet echt geloof ik...
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

, sommige mensen denken dat ik echt heel serieus ben maar op lc dan komt de ware ik bovenElja schreef:Whaha
nou jullie zijn wel lekker aardig he
nou ik ga zo lekker paardrijden mar tanja weet ij waar mijn handschoenen zij ngebeleven??
Ik ben ze kwijt sinds woensdag .. heb jij ze nog gezien??
Had je ze uberhaupt wel mee naar les toen ? 

frappa schreef:Ja thuis ben ik niet altijd zo, sommige mensen denken dat ik echt heel serieus ben maar op lc dan komt de ware ik boven
whhaahahahaa
, 

.. ze waren best duur

h0rsii_tanii schreef:Help! Vat 1 van jullie deze zin?
Wel gaven de 4 mogendheden garanties af voor een handhaving ven de rest van Tsjegoslowakije en de conferentie ging uiteen.
Het gaat over de Converetie van Muchen in 1938

Aapestaartje schreef:h0rsii_tanii schreef:Help! Vat 1 van jullie deze zin?
Wel gaven de 4 mogendheden garanties af voor een handhaving ven de rest van Tsjegoslowakije en de conferentie ging uiteen.
Het gaat over de Converetie van Muchen in 1938
Laatst een PW over gehad.
Nou, de 4 grote landen (als ik het goed heb iets als de VS, Engeland, Frankrijk en Rusland ofzo) die beloofden dat de rest van Tsjechoslowakije zo zou blijven als het toen was (dus dat dat deel niet meer veroverd zou worden als ik het goed heb), en toen was de conferentie afgelopen.
Ik hooop dat je het snapt en dat ik het goed heb onthouden.

. Ze zijn nu naar een arst om te kijken wat er gedaan kan worden

(als ik dit jaar haal...
) frappa schreef:en ik weet zeker dat heeeel veel kinderen nog meer rare foto's van mij hebben.
Ik zet ze er morgen op
Het zijn er maar 2 hor die op de computer staan, de rest is niet digitaal..