Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! Thnx voor t maken! Ik was echt wel tevreden over die dag!
Dus als je interesse heb kan je even hier kijken en kan je ook gezellig komen!
Het lesgeven was nog een hele opgave, want de mensen waren een beetje hardleers...een voorbeeld: ik ging uitleggen dat je aan het einde van de wei in draf moest en een volte moest maken en daarna weer aangaloppeerde en weer naar de groep kwam. Ten eerste begrepen ze dat na 4 keer uitleggen pas en dan krijg je nog een vraag als: "mag ik dan ook gewoon doorgalopperen in die volte?"
Tja, dan sta je wel ff raar te kijken! Maar goed, iedereen is geslaagd, ook mede dankzij de lieve examinator!
Maar wil wel ff een korte beschrijving geven:
nog 2 weekjes wachten en t is zo ver... spannie!
en joyce die aangeschoten was maar ja spreek yullie wel weer Thirz schreef:Ga jij maar op Sproet Nein!

Was ook nog ff een poosje op de Wijkdag, maar het was echt warm idd! Ik stond ff bij de binnenbak en was echt heeeel erg blij dat ik daar niet liep; in de wei was het toch altijd veel beter uit te houden!! O ja Nein, ik hoor volgende week ergens of ik officieel geslaagd ben, dan krijg ik 1 juli mijn diploma... spannend!
En Bar, hoe gingen je tentamens? Ook vaardigheden gehad met dit lekkere warme weer? O ja, je foto's doen 't nog steeds nie...
je kon zelfs gewoon overleggen! Hoe dom waren die surveilanten zeg! We zaten zo dicht op elkaar dat we in de knoop kwamen met de blaadjes, ik heb nog nooit zo hard gelachen! Nu nog hopen dat ik m heb gehaald, ik heb echt geen zin om in augustus terug te komen voor een her! 

Nou, laat ff weten hoe het ging, ik ben benieuwd! Blok 8 is trouwens echt belachelijk dat ze zo stom waren!!! Gewoon een cadeautje, deden ze bij ons nou nooit, voel me bijna zielig
hihihi! Doeii!
.. ze waren 8 euro, en ik had 10 bij me.. dus geen voor jou gekocht sorry... maar ik koop nog wel h&m topje.. kijk wel welke kleur oke?
! Dus een 7 gemiddeld, en daar ben ik echt wel blij mee! Voor het laatste station mocht ik een nul halen omdat ik al in 5 stations 36 punten had, dat lucht echt op!
je weet maar nooit!
Citaat:EN: Gaan we zaterdag nog uit??? Ik hoorde van allerlei plannen, dus ik ben van de partij! Wel eerst naar de dag van het paard en een feestje, maar tegen de tijd dat jullie richting stad vertrekken ben ik wel in Middelburg aangeland!
Gezellie weer een keer met zn allen... kweenie of iedereen zin heeft om te gaan? vast wel tog? moeten we nog maar ff snel afspreken dan!
ik heb zelfs een roze shirtje!
*