manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ladylada

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 10:48

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 11:15

Gave foto's cis Tong uitsteken! Thnx voor t maken! Ik was echt wel tevreden over die dag!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 15:25

Hoihoi! Vrijdag AS is er een BBQ bij mij thuis voor alle Zeeuwse bokkers Haha! Dus als je interesse heb kan je even hier kijken en kan je ook gezellig komen!

viewtopic.php?f=16&t=422136

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 15:40

leuke foto's Ja
@ bliksemluver: als ik een zeeuw was, dan zou ik zeker komen :p

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 16:22

Haai, ben er weer!
Ff een "kort" verslagje: iedereen is geslaagd voor de praktijk, alleen 1 iemand had de theorie niet gehaald, was best sneu. De examinator was een heel klein, grappig mannetje, hij leek een beetje op Al Pacino, dus je kunt je wel voorstellen dat ik af en toe moest lachen! Bloos Het lesgeven was nog een hele opgave, want de mensen waren een beetje hardleers...een voorbeeld: ik ging uitleggen dat je aan het einde van de wei in draf moest en een volte moest maken en daarna weer aangaloppeerde en weer naar de groep kwam. Ten eerste begrepen ze dat na 4 keer uitleggen pas en dan krijg je nog een vraag als: "mag ik dan ook gewoon doorgalopperen in die volte?" Tja, dan sta je wel ff raar te kijken! Maar goed, iedereen is geslaagd, ook mede dankzij de lieve examinator!

Verder zijn er een boel nieuwe paarden, heb geen foto's gemaakt, want ze waren nog aan t wennen op t zwarte land (= een blubberige wei) en ik had niet de behoefte daarin te lopen! Tong uitsteken Maar wil wel ff een korte beschrijving geven:
- Max, een friesje
- Virgin, een 3-jarige zwart klein paard, nu 3 weken onder t zadel
- Chanel, een 3-jarige bruin paard, ook nog maar een paar weken onder t zadel
- Sita, een klein bruin scheurmonster (kleine pony)
- Diesel, stoere haflinger met hele lange manen
- Prada, een kruising tussen een fjord en een welsh, die is echt tof!
- Ralf, een gewone lieve fjord
- Yanda, een klein welshje (heb er opgezeten om te kijken of ze zadelmak was.....gelukkig was ze dat!)
- Sproet, een bruine D/E-pony, kan super springen
- 2 ijslanders met 2 moeilijke namen, die ik niet kan typen, haha!
Dit waren zo ongeveer de belangrijkste. Verder kwamen ook Drole, Sjaan en Merlot dit weekend aan, dus het was een dolle boel in t zwarte land! Haha!

Katie en ik hebben Chanel en Virgin ff getest. In de bak was het een drama, wat waren die onstabiel zeg! En maar rennen! Maar toen gingen we in de crosswei en dat ging een stuk beter. Heb alles ff getest en ze deed het niet eens zo heel slecht. Op het einde gingen Katie en ik elkaar natuurlijk pesten: zodra er iemand in de waterbak was en snel achteraan galopperen, zodat die ander kletsnet wordt! En na een paar keer had Virgin (waar ik opzat) het door en hard dat ze ging! (werd ik ook nog gewoon nat!)

Na het hele gebeuren van het examen hebben we afscheid genomen van de mensen en zelf nog een prive-feestje gehouden bij een BBQ. En diep in de nacht kwamen we weer thuis aan, om vandaag weer naar Middelburg af te reizen! Heb nog een aantal foto's, die zal ik er zo snel mogelijk opzetten. Nu lukt het niet zo, want mijn-album werkt niet echt mee!
Laatst bijgewerkt door Thirz op 20-06-05 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 16:26

cool! ze lijken me allemaal wel stoer Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 16:32

gaaf leuke paarden, ben benieuwd hoe ze lopen.. die fries lijkt me gaaf, maar ook diesel en prada *LOL* nog 2 weekjes wachten en t is zo ver... spannie!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 17:17

virgin lijkt me tof!
en sproet ook wel

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 19:42

Ga jij maar op Sproet Nein! Knipoog

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 21:36

wijkdag was echt wel geslaagd vooral het laaste van de dag Tong uitsteken en joyce die aangeschoten was maar ja spreek yullie wel weer

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 13:21

Thirz schreef:
Ga jij maar op Sproet Nein! Knipoog

ja? Tong uitsteken
sirieus of grapje ? Tong uitsteken

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 16:39

Hallooo!!

Daar ben ik ook weer, ff een paar daagjes niet op Bokt geweest; moet veel werken enz. dus dan schiet het er een beetje bij in! Maar de paarden klinken tof hoor Thirz! Die van Katie lijkt me wel wat, als ik tenminste niet mee kan lopen, kan ik ook niet mee Knipoog Was ook nog ff een poosje op de Wijkdag, maar het was echt warm idd! Ik stond ff bij de binnenbak en was echt heeeel erg blij dat ik daar niet liep; in de wei was het toch altijd veel beter uit te houden!! O ja Nein, ik hoor volgende week ergens of ik officieel geslaagd ben, dan krijg ik 1 juli mijn diploma... spannend! Haha! En Bar, hoe gingen je tentamens? Ook vaardigheden gehad met dit lekkere warme weer? O ja, je foto's doen 't nog steeds nie...
EN: Gaan we zaterdag nog uit??? Ik hoorde van allerlei plannen, dus ik ben van de partij! Wel eerst naar de dag van het paard en een feestje, maar tegen de tijd dat jullie richting stad vertrekken ben ik wel in Middelburg aangeland!
Nou, ik ga ff eten en weer werken; Toedels!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 20:43

Hee Bianz,
Ik heb al een deel van de vaardigheidstoets gehad maandag (3 stations) ik had een 8 voor wervelkolom, een 8 voor ademhaling/loopinstructie en een 5 voor communicatie :S ik was zo zenuwachtig dat ik half stotterde! En Mariëtte die daar zo serieus naar je zit te kijken, ik had het niet meer! Nou morgen nog 3 stations, NDT en voor de rest alleen dingen van t eerste jaar, ik moet nog 3 vijfen halen, moet lukken! Toets blok 8 was ook erg lachwekkend moet ik zeggen (was vorige week vrijdag). We moesten in de collegezaal met een hele hoop mensen, die surveilanten wisten niet hoe ze alles moesten doen... normaal heb je een schotje, 1 plek leeg, dan de plek waar je zit en dan weer een schotje. Nu waren ze echt dom, ze hadden nl een schotje, dan moest je met zn 2en naast elkaar zitten en dan weer een schotje! Ik heb heel de toets met t meisje naast me samen gemaakt Tong uitsteken je kon zelfs gewoon overleggen! Hoe dom waren die surveilanten zeg! We zaten zo dicht op elkaar dat we in de knoop kwamen met de blaadjes, ik heb nog nooit zo hard gelachen! Nu nog hopen dat ik m heb gehaald, ik heb echt geen zin om in augustus terug te komen voor een her!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 10:45

ben net thuis, heb pw week Gaaaap
2 proefwerken gehad, al 2 verpest..

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 12:06

Jeej de foto's van t ringrijden doen het weer, nu kunnen jullie ze allemaal zien Tong uitsteken

Strax van 3 tot 5 weer vaardigheidstoets, mensen ff allemaal duimen dat ik hem haal ok?!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 15:35

ik duim voor je Haha!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 17:14

Die 8-en zijn wel zoals het hoort te gaan bij je vaa tentamens! Wel fijn gevoel he? Ik was ook altijd blij als ik de 1e dag 3 goede cijfers had gehaald, dan was de 2e niet zo erg meer! Heb voor de 1e jaars dingen nog wel eens een 10 of een 9.5 gehaald; da's echt ineens makkelijk als je in de tweede zit! Tsja en die 5 voor VOL: dan was je idd wel heel zenuwachtig! Knipoog Nou, laat ff weten hoe het ging, ik ben benieuwd! Blok 8 is trouwens echt belachelijk dat ze zo stom waren!!! Gewoon een cadeautje, deden ze bij ons nou nooit, voel me bijna zielig Haha! hihihi! Doeii!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 20:37

@ thirza:
ik was vandaag toevallig in de welkoop, en daar hadden ze roze sokken Vork .. ze waren 8 euro, en ik had 10 bij me.. dus geen voor jou gekocht sorry... maar ik koop nog wel h&m topje.. kijk wel welke kleur oke?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 22:53

Jaaaah ik hem mn toets gehaald! In totaal 3 keer een 8, 1 keer een 7, 1 keer een 6 en 1 keer een 5, beetje jammer maar hij past wel in het rijtje Tong uitsteken! Dus een 7 gemiddeld, en daar ben ik echt wel blij mee! Voor het laatste station mocht ik een nul halen omdat ik al in 5 stations 36 punten had, dat lucht echt op!
Nu nog 1 ochtend stage en dan VAKANTIE! Lekker heel de middag paardrijden morgen!

Ik heb nieuwe singelstoten aan mn dressuurzadel laten zetten voor t reelaer Tong uitsteken je weet maar nooit!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 11:34

thirza meld je!!!! :p
als jullie thirza nog zien, zeg dit tegen haar:
nein is blut.. en die shirtjes zijn 10 euro
dan weet ze wel waar ik hert over heb Tong uitsteken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 20:48

Heej, ik was fijn aan t werken...NOT! Clown
Komt goed Nein...we verzinnen wel iets! We hebben vast wel iets mee, waarmee we op elkaar lijken (en anders heeft iemand anders dat wel mee, lenen we dat gewoon!)
Ff heel wat anders => zag op de Arduin-site een vacature voor de wissel...zitten al die kindjes van de Brede School. Dus ga morgen maar een sollicitatiebrief maken! Wie weet wordt t wat, t lijkt mij in ieder geval heel leuk! Ja

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 00:06

@ Thirz: Jippie!! Een baan wat echt iets voor jou is; ik ga voor je duimen!!
@ Bar: Ook al een feestje; vaa gehaald! En hoe heb je je stage afgerond? Ook een goed gevoel over? In ieder geval lekker vakantie nu!!!
@ Nein: Arme Nein, zullen we even iets van een help Nein-de-tijd-tot-t-Reelaer-door-actie opstarten? Altijd zuur met geld; het is op als je net iets leuks ervoor wilt kopen! Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-05 13:00

Citaat:
EN: Gaan we zaterdag nog uit??? Ik hoorde van allerlei plannen, dus ik ben van de partij! Wel eerst naar de dag van het paard en een feestje, maar tegen de tijd dat jullie richting stad vertrekken ben ik wel in Middelburg aangeland!

mij lijkt t wel leuk! Haha! Gezellie weer een keer met zn allen... kweenie of iedereen zin heeft om te gaan? vast wel tog? moeten we nog maar ff snel afspreken dan!
*uh Nel, is die dan nog met vakantie?*

Arme Nein...
>stichting:
Help Nein Het Reelaer Kamp Door ( afgekort: HeNe HeRe KaDo}:0 ! )
wat voor kleur sokken heb je gekocht? (roze?)
Tja, ik liep vandaag op de markt en daar hadden ze van die geblokte, fel gekleurde sokken! Zo gaaf!
*jaja ik heb ook een paar roze, rode, licht roze geblokte sokken gekocht *LOL* ik heb zelfs een roze shirtje! Knipoog *

ow en thirz! Suc6 met je brief, ik hoop egt dat ze je aannemen! *duim, duim*

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 18:11

jemig jullie hebben allemaal aankopen gedaan. daar heb ik geen tijd voor volgende week :S nouja ik heb nog wel een la vol met hempjes dus het moet wel goedkomen ik moet eigenlijk alleen nog wat sokken want ik heb niet zoveel paar

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 19:06

Nou, ik heb ook geen aankopen gedaan hoor, zelfs nog geen gaatje gevonden voor de roze sokken! Gelukkig heb ik ook eigenlijk niet veel meer nodig, met 3 hempjes kom je wel een week verder hoor! En anders kan je altijd wat wassen! Knipoog