Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:43

Haai haai

Op de pagina bokt voor azie kan je ook vanalles aanbieden en kopen. Is het misschien een idee om daar reclame te maken voor onze actie voor azie? En misschien daar aan mensen vragen of ze nog spullen hebben voor de rommelmarkt of dat ze iets anders willen aanbieden????

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:44

Ik wil het graag zelf doen hoor, maar ik wil de organisatie niet voor de voeten lopen of dubbele dingen doen!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:01

Marieke_ schreef:
ja ik snap het ook niet meer. Want moet Ko nou morgen worden gevlecht? Nee toch? Je bedoelt toch volgende week vrijdag Anous?

Bloos ja foutje, tis idd volgende week vrijdag..
moest opschieten want het eten was klaar Schijnheilig dus tja dan wil je je antwoord snel afmaken en versturen, ja dan wil er wel eens wat fout gaan.. ben gelukkig niet de enige Clown

Morgen mag Ko ook wel gevlecht hoor, dan kun je alvast oefenen Cool *LOL*
Of kom je morgen eigenlijk niet voor Ko?

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:46

moossie schreef:
Haai haai

Op de pagina bokt voor azie kan je ook vanalles aanbieden en kopen. Is het misschien een idee om daar reclame te maken voor onze actie voor azie? En misschien daar aan mensen vragen of ze nog spullen hebben voor de rommelmarkt of dat ze iets anders willen aanbieden????

Al gedaan, er is zelfs iemand geweest die mij een mail stuurde om spullen te brengen

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:54

joh!!!! ooohw geweldig!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 09:00

Is er misschien iemand hierzo die een discman te leen heeft??
Ik wil graag nog een aantal keren met de muziek rijden maar Marnix wil zijn disco set niet elke dag opbouwen
Discman lijkt me dan wel handig Haha!

Anique, ik ga zo de kur kopieëren, ik zal hem ook scannen en naar je toemailen (moet je maar ff kijken of je het bestand kan openen) Knipoog

Ik heb misschien nog wat leuks voor de 15e, maar ik moet even wachten tot ik wat meer weet Tong uitsteken

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 10:03

Als ik het goed begrijp is het dus volgende week zaterdag?
Ik heb nog leren laarzen te koop....ik weet niet of julie daar wat aan hebben?

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 10:09

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 10:21

elady schreef:
Als ik het goed begrijp is het dus volgende week zaterdag?
Ik heb nog leren laarzen te koop....ik weet niet of julie daar wat aan hebben?

ja het is zaterdag de 15e!
Kom je ook langs? Kun je Anique en mij zien kuren Bloos Haha!

Alle spullen zijn welkom hoor OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 11:39

ja je MOET zaterdag komen hoor elady!

nous, ik heb m geopend! is het goed als we morgen rond 2 uur oefenen? meisje komt half 2 namelijk kijken!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 11:52

Anique_Vaandrig schreef:
ja je MOET zaterdag komen hoor elady!

nous, ik heb m geopend! is het goed als we morgen rond 2 uur oefenen? meisje komt half 2 namelijk kijken!

is goed hoor.. ik ga morgen denk ik ook ff met Ko oefenen Haha! dan kan ik wat meer de kur (proberen) te rijden Schijnheilig
Pff ik hoop dat ik hem een beetje uit mijn hoofd kan leren, 1e stukje weet ik wel, maar ja met de muziek erbij is het toch wat lastiger

Wil vanavond ook nog even de kur oefenen, hoop dat John zijn cd speler bij de bak wil zetten Schijnheilig
Anique, ben jij er ook vanavond??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 12:04

even uit mn hoofd:

lichtmast beginnen, op muziek voorwaarts in draf, a afwenden halthouden en groeten.
voorwaarts in draf, bij g een volte halve baan, meteen bij g weer een halve volte halve baan, daarna naar e van handveranderen.

tot hier weet ik het zeker, daarna dacht ik a weer afwenden en hh? voorwaarts in stap naar h. op de muziek weer aandraven? nou daarna weet ik t echt niet meer Haha!

vanaaf kan ik niet, ga naar de film! hebben jullie de bonnetjes trouwens al?

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 12:41

hee anous, ik heb wel een discman te leen voor je hoor! Zal ik hem morgen meenemen voor je??? Enne, MIJN HUIS IS VERKOCHT!!!!!!!!!!
Dus dat wordt leuke spulletjes kopen voor Jolly!!!!!!!!!!! (enne, een extra donatie op giro 555!!!!!!!!)

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 12:44

Halloooooooo
ik ben weer terug! Ik heb een erg leuke vakantie gehad in Egypte! het is echt een heel mooi land, op de verzorging van de dieren na dan... Scheve mond Er lopen ontzettend veel zwerfhonden rond en zeer magere en kreupele paarden/ezels die in de brandende zon zwaar werk moeten doen.. Ik zal de foto's enzo allemaal nog wel plaatsen!

Heeft die aap van mij zich een beetje gedragen? Ik heb haar wel gemist hoor Ach gut
ik kan helaas niet gelijk naar stal komen, want we moeten eerst even met Tarzan (kat) naar de dierenarts omdat hij een zere poot heeft.. al de hele week en hij kan er bijna niet op staan Ach gut z'n pootje is ook dik en warm, dus dat moet eerst even gebeuren.
Otje is enorm gegroeid Bloos!
nou tot vanavond misschien!

leuk trouwens die Aktie!! ik wil natuurlijk ook wel iets doen! weet nog niet wat, misschien een rondje met de wagen of een kurtje met vrijheidsdressuur/freestyle of iets dergelijks als ik dat nu al aan durf met Evita Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 12:49

Eefje23 schreef:
hee anous, ik heb wel een discman te leen voor je hoor! Zal ik hem morgen meenemen voor je??? Enne, MIJN HUIS IS VERKOCHT!!!!!!!!!!
Dus dat wordt leuke spulletjes kopen voor Jolly!!!!!!!!!!! (enne, een extra donatie op giro 555!!!!!!!!)

Gefeliciteerd met de verkoop van je huis!!!

Enneh Marieke heeft ook een discman te leen, maar je mag hem wel meenemen hoor

Welkom terug Ireen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 12:51

hee ireen! super dat het leuk was! je aapje heeft zich gedragen hoor, en iris ook, dus dat is goed gegaan!

lijkt me leuk als je ook wat wilt doen, wil je het zsm laten weten? dan kan ik een planning maken!

super he eef, ik zal mn verlanglijstje vast even doorgeven Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 12:58

mooizo!!

Ik zou eigenlijk pas de komende nacht terugkomen, maar de vervangende vliegtuigen voor DutchBird waren niet zo best... op de heenweg flinke vertraging en op de terugweg volgen we dus ineens om half 5 's nachts in plaats van 9 uur 's avonds, dus ze hebben gewoon een dag van onze vakantie afgesnoept Verdrietig (vanacht om half 2 werden we al opgehaald richting vliegveld.. )
Heel erg jammer, want eigenlijk zou ik vandaag met 2 meiden uit onze groep een buitenrit gaan maken door de woestein/ langs het strand (de paarden bij de hotels waren we heel goed verzorgd, hele leuke arabiertjes met normale zadels en trensjes.. anders had ik het ook zeker niet gedaan) maar dat ging dus niet door Verdrietig
gelukkig heb ik hier in nederland een nog veel leuker paardje om te rijden, maar dat wordt dan in het saaie park Haha!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 12:59

Bedankt, anous, ik zal die discman wel meenemen, altijd handig een 2e als reserve!
Irene, welkom thuis!!!
Ja, hoor anique, doe dat maar, haha!!! Maar niet stiekum iets voor je zelf erop zetten he!!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 13:04

Eefje23 schreef:
Ja, hoor anique, doe dat maar, haha!!! Maar niet stiekum iets voor je zelf erop zetten he!!!

Nee zoiets zo Anique noooooit doen Tong uitsteken
ik laat Anique er wel gewoon iets erbij zetten voor Biz en Ko Cool Schijnheilig

Heb je die foto van Dennis op Biz al gezien, Eef??

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 13:07

Afbeelding

Heeft lang moeten duren voor Dennis erop zat, maar het is Marieke en mij uiteindelijk toch gelukt OK dan!
Applausje voor Dennis Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 13:13

okee, op nr 1 staat alvast een barefootzadel, nummer 2 een nieuw dressuurzadel, nummer 3 een mooie trailer met een bijpassende kleur auto met trekhaak.

moet je alleen nog even je rijbewijs halen Haha! Haha! Haha! Tong uitsteken

gaaf trouwens die foto!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:17

wat fijn dat je huis verkocht is Eef!!

Ik kom net terug van de dierenarts (pff wat was het daar druk!) en Tarrie is opgenomen en gaat zometeen onder narcose.. De pijn zat wel duidelijk in de kussentjes maar daar was behalve een sneetje niks aan te zien, dat sneetje had hij vorige week al. Ze gaan eerst even kijken of er misschien glas ofzo in de kussentjes zit en dan snijden ze het er uit, als er niks te vinden is gaan ze foto's maken om te kijken of hij anders een gebroken pootje heeft. ik vind het altijd zo vervelend om je beestje dan in zo'n hok achter te laten! Tarzan heeft al zo'n hekel aan de auto en de dierenarts.. Rond 6 uur mogen we bellen, het was heel druk dus ze hoopten dat hij dan al gedaan is.

Otje hadden we maar meteen meegenomen voor zijn prik, hij moest eigenlijk maandag.. Hij weegt ineens al 1,5 kilo!! Haha! Bloos! ik kan me haast niet meer voorstellen dat het zo'n scharminkeltje is geweest!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:22

Vieze uitnemers!
Ik weet trouwens iemand die misschien haar barefoot zadel weg wil doen, ik vrees alleen dat het niet de juiste maat is voor Jolly!
Op dit moment zit ik op mijn werk en had eigenlijk toch wel thuis kunnen blijven want er zijn een heleboel kinderen over geplaatst.
Maar aan de andere kant zag ik wel de collega aan wie ik wilde vragen of zij de 14e mijn nachtdienst kan over nemen. En...ze doet het, kan me dus helemaal storten op de actiedag op stal!!!
Nou, ik wordt weg gejaagd van de pc door een collega.......... Verward

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:33

Eefje23 schreef:
Vieze uitnemers!
Ik weet trouwens iemand die misschien haar barefoot zadel weg wil doen, ik vrees alleen dat het niet de juiste maat is voor Jolly!
Op dit moment zit ik op mijn werk en had eigenlijk toch wel thuis kunnen blijven want er zijn een heleboel kinderen over geplaatst.
Maar aan de andere kant zag ik wel de collega aan wie ik wilde vragen of zij de 14e mijn nachtdienst kan over nemen. En...ze doet het, kan me dus helemaal storten op de actiedag op stal!!!
Nou, ik wordt weg gejaagd van de pc door een collega.......... Verward

Is het voor Yus de goede maat misschien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 17:18

yesss! goed zo eef, dan kun je op je gemak gemak meedoen! eef, is het een barefoot westernzadel dan? en welke maat is het?

ik heb besloten mezelf een pleziertje te doen en m dit jaar te kopen. denk dat dat een haalbaarder goed voornemen is dan de vorige, he eef Haha!