Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marieke_ schreef:ja ik snap het ook niet meer. Want moet Ko nou morgen worden gevlecht? Nee toch? Je bedoelt toch volgende week vrijdag Anous?
ja foutje, tis idd volgende week vrijdag..
dus tja dan wil je je antwoord snel afmaken en versturen, ja dan wil er wel eens wat fout gaan.. ben gelukkig niet de enige
moossie schreef:Haai haai
Op de pagina bokt voor azie kan je ook vanalles aanbieden en kopen. Is het misschien een idee om daar reclame te maken voor onze actie voor azie? En misschien daar aan mensen vragen of ze nog spullen hebben voor de rommelmarkt of dat ze iets anders willen aanbieden????
Anique_Vaandrig schreef:ja je MOET zaterdag komen hoor elady!
nous, ik heb m geopend! is het goed als we morgen rond 2 uur oefenen? meisje komt half 2 namelijk kijken!
dan kan ik wat meer de kur (proberen) te rijden

Er lopen ontzettend veel zwerfhonden rond en zeer magere en kreupele paarden/ezels die in de brandende zon zwaar werk moeten doen.. Ik zal de foto's enzo allemaal nog wel plaatsen!
z'n pootje is ook dik en warm, dus dat moet eerst even gebeuren.
Eefje23 schreef:hee anous, ik heb wel een discman te leen voor je hoor! Zal ik hem morgen meenemen voor je??? Enne, MIJN HUIS IS VERKOCHT!!!!!!!!!!
Dus dat wordt leuke spulletjes kopen voor Jolly!!!!!!!!!!! (enne, een extra donatie op giro 555!!!!!!!!)
(vanacht om half 2 werden we al opgehaald richting vliegveld.. )
ik kan me haast niet meer voorstellen dat het zo'n scharminkeltje is geweest!
Eefje23 schreef:Vieze uitnemers!
Ik weet trouwens iemand die misschien haar barefoot zadel weg wil doen, ik vrees alleen dat het niet de juiste maat is voor Jolly!
Op dit moment zit ik op mijn werk en had eigenlijk toch wel thuis kunnen blijven want er zijn een heleboel kinderen over geplaatst.
Maar aan de andere kant zag ik wel de collega aan wie ik wilde vragen of zij de 14e mijn nachtdienst kan over nemen. En...ze doet het, kan me dus helemaal storten op de actiedag op stal!!!
Nou, ik wordt weg gejaagd van de pc door een collega..........