Bibi loopt niet lekker, en we gaan aankomend weekend weg!! Rechtsachter zegt Paulina..Het ziet eruit alsof een soort spierbevangen is daar, ze zwikt een beetje door..Nondejuu! Nico S gebeld, even wachten voor een afspraak..
Oh, Em dat is klote We gaan duimen dat het meevalt!
__Melis__
Geplaatst: 30-08-10 10:58
pff, op mijn werk zeggen ze altijd:"als er iets is, gewoon zeggen!" En nu waren mijn mede studenten en ik ergens ontevreden over, dus wij gingen dat aankaarten bij de begeleiding... Werden ze kwaad/terleurgesteld! Wat moet je daar nou mee...
__Melis__
Geplaatst: 30-08-10 11:09
En m'n telefoon is stuk t knopje om de toetsen te vergrendelen doetut niet meer Zometeen maar even langs hi... kijken of ze dat ff snel kunnen maken...
Tes: wat leuk! alles goed gegaan met de verhuizing? Staat ze nu in een opfok? En gefeliciteerd met je baa! Wat mag je gaan doen in het ziekenhuis?
fiona2005
Geplaatst: 30-08-10 13:21
Bij deze opleiding zit niet echt een vaste dag dat je moet beginnen, maar moet eerst nog op arbeidsvoorwaardengesprek(wat een woord pff). En dan hoor ik wanneer ik moet beginnen.. Dus zal wel binnen nu en 2 weken zijn..
fiona2005
Geplaatst: 30-08-10 13:25
@anous Met in en uit de trailer ging heel goed, alleen van te voren schrok ze van het zeil, dus mevrouw ging even met haar beentjes in de tralies hangen en met haar achterbenen in het stroomdraadje, dus ze heeft kleine wondjes bij de kroonrand. (En ik stond met hartkloppingen) Maar het gaan nu wel goed met haar. Ze zou bij een groepje ijslanders(gemengde kudde) komen te staan, maar die vind ze niet zo interessant.. Ze trekt naar de hafjes toe(die 's nachts binnen staan). Want die lijken natuurlijk op mama.. dus we moeten nog even aankijken hoe ze het doet.
En ik ga opleiding tot hartfunctielaborant doen(ECG maken, pacemakers controleren etc)