Ik kom voor mijn eigen site ook ff spammen, ik wilde wel eens proberen of hier een markt voor was:
www.ponyhuren.nl . Dus stuur al jullie nichtjes van 12 maar op mij af
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ruitje schreef:Nicam heeft een eigen website, misschien kun je daar wat vanaf halen Marion.
Ik kom voor mijn eigen site ook ff spammen, ik wilde wel eens proberen of hier een markt voor was:
http://www.ponyhuren.nl . Dus stuur al jullie nichtjes van 12 maar op mij af
... Al moet ik zeggen dat een grote hond wel groter is dan de pony's die ik op dit moment heb staan
, ook even zeggen wat je van mijn site vind dan hoor
!
"Het duurt nog wel even voordat we je voortanden kunnen maken" zei hij. Volgens mij kwam ik toch echt daarvoor??? 
haha

. Ik vind het leuk in elkaar gezet hoor. Zie alleen de tarieven niet staan, zal wel opvraagbaar zijn, maar vind ik altijd een puntje waar ik me aan erger op een site als ik geintresseerd ben en dan haak ik af.
Maar goed... ik ben af een toe een
hoor. 
jaa gaat gooeeed deze week had ze even vrij maar vanaf vandaag weer aan de bak
Binnekort buitenrit kijken hoe ze dat doet
Is het ook mogelijk om gewoon een keer 'los' te komen met een paar kindjes? Mijn neefje en dochter van een vriendin van me (beide 5) vinden het ook wel leuk om een keer pony te rijden, maar wonen hier niet in de buurt. Kunnen we dan ook gewoon een keer los afspreken?
.
apaloosas hoe je het schijft 

hij komt dan bij de shetjes
sprak will nog
(maar dat weet ruitje)Ik snap niet wat je als volwassene met zo`n beest op een pensionstal moet.Shet of Apaloosa,ik zie weinig verschil