Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het dressuurgedeelte ging wel redelijk, maar mijn laars is ook nog eens kapot dus die scheurde steeds verder door..
De rits is zeg maar losgegaan aan één kant, en hij is helemaal open gescheurd door de rits heen.. Heel lastig uit te leggen maar het is echt poedersuiker met peren, ik heb die laarzen nog geen jaar en de rits is aan twee kanten gebroken en bij één is het dus helemaal kapot
Emmaa_ schreef:Ja het punt is of ik niet weet of dat nog mogelijk isDe rits is zeg maar losgegaan aan één kant, en hij is helemaal open gescheurd door de rits heen.. Heel lastig uit te leggen maar het is echt poedersuiker met peren, ik heb die laarzen nog geen jaar en de rits is aan twee kanten gebroken en bij één is het dus helemaal kapot
Emmaa_ schreef:Ja het punt is of ik niet weet of dat nog mogelijk isDe rits is zeg maar losgegaan aan één kant, en hij is helemaal open gescheurd door de rits heen.. Heel lastig uit te leggen maar het is echt poedersuiker met peren, ik heb die laarzen nog geen jaar en de rits is aan twee kanten gebroken en bij één is het dus helemaal kapot
Broccoli schreef:Heb al jaren Petries mét rits en nog nooit problemen gehad met de rits. Het hoeft dus heus geen problemen op te leveren.
Overigens heeft Emma niet zo veel aan je reactie.. Leuk dat jouw laarzen geen rits hebben en nog heel zijn?
Ems, ik zou even nakijken hoe het met de garantie zit en anders even langs de schoenmaker gaan om informatie in te winnen.
Wat voor laarzen heb je?
Broccoli schreef:Heb al jaren Petries mét rits en nog nooit problemen gehad met de rits. Het hoeft dus heus geen problemen op te leveren.
Overigens heeft [naam] niet zo veel aan je reactie.. Leuk dat jouw laarzen geen rits hebben en nog heel zijn?
Ems, ik zou even nakijken hoe het met de garantie zit en anders even langs de schoenmaker gaan om informatie in te winnen.
Wat voor laarzen heb je?
Annie_ schreef:Emmaa_ schreef:Ja het punt is of ik niet weet of dat nog mogelijk isDe rits is zeg maar losgegaan aan één kant, en hij is helemaal open gescheurd door de rits heen.. Heel lastig uit te leggen maar het is echt poedersuiker met peren, ik heb die laarzen nog geen jaar en de rits is aan twee kanten gebroken en bij één is het dus helemaal kapot
Waar heb je ze gekocht.
Meestal heb je nog wel garantie.
En bij de C1000 in almere buiten die schoenmaker daar in.
Kan ook ritsen in paard rijlaarzen doen en volgens mij viel de prijs mee.
En bij hem heb je zo ver ik weet het gezeur niet over dat je laarzen vies zijn of te vet voor zijn machine.
.
Emmaa_ schreef:Annie_ schreef:[quote="Emmaa_
Ja het punt is of ik niet weet of dat nog mogelijk isDe rits is zeg maar losgegaan aan één kant, en hij is helemaal open gescheurd door de rits heen.. Heel lastig uit te leggen maar het is echt poedersuiker met peren, ik heb die laarzen nog geen jaar en de rits is aan twee kanten gebroken en bij één is het dus helemaal kapot
Waar heb je ze gekocht.
Meestal heb je nog wel garantie.
En bij de C1000 in almere buiten die schoenmaker daar in.
Kan ook ritsen in paard rijlaarzen doen en volgens mij viel de prijs mee.
En bij hem heb je zo ver ik weet het gezeur niet over dat je laarzen vies zijn of te vet voor zijn machine.
[/quote]