_sandra schreef:gyps heeft toen ik weg ging om half vijf nog water van me gehad hoor!
heel veel kusjes van nadine moet ik zeggen van haar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xan schreef:LIQUITA schreef:Ik neem morgen deze tube mee naar stal. Ik ben er in de middag en anders kan je het uit m'n kastje pakken.
Je bent een schat.![]()
Ik ben er denk ik pas in de avond, maar wellicht kan ik in de middag even snel heen en weer rijden.
Shenavallie schreef:_sandra schreef:vanmiddag samen met roan op mavantos gereden. ieder een half uur! was erg leuk. al vast een voorproefje als hij te groot wordt voor willie!
En? Hoe vond hij het?
_sandra schreef:Shenavallie schreef:Door de week lopen Tom, Chantal en Colin met kruiwagens/Specikuipen gevuld langs de stallen!
ja, weet ik hoor, maar op zondag is er weinig personeel! en wat er was moest 3 kinder feestjes geven. dus begrijpelijk dat ze niet overal tijd voor hebben.
_sandra schreef:Shenavallie schreef:Door de week lopen Tom, Chantal en Colin met kruiwagens/Specikuipen gevuld langs de stallen!
ja, weet ik hoor, maar op zondag is er weinig personeel! en wat er was moest 3 kinder feestjes geven. dus begrijpelijk dat ze niet overal tijd voor hebben.
LIQUITA schreef:Ik ben ook blij dat wij gewoon water hebben. Weet het nog wel van vorig jaar. Ik zat echt niet lekker thuis hoor, ging meestal zelfs 2 keer per dag naar stal. Kan echt niet rekenen op personeel van de manege.
Vandaag Diana geroepen om te kijken naar de hoeveelheid hooi dat ik weer in m'n stal had. Was nog niet eens genoeg voor een pony. Ze zou het weer bespreken en heb het maar weer goed zichtbaar op m'n stal geschreven.