Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Esther28 schreef:Wat vind je er streng aan dan? Vind er eigenlijk niets strengs aan, gewoon duidelijk wat ik wel en niet zoek, zonder poespas en prietpraat
Ik heb geen zin in halfbakken pennies en mensen die niet van plan zijn om aan die "eisen" te voldoen hoeven al bij voorbaat niet te reageren.
Die "gezellige" advertenties hebben me tot nu niet het gewenste resultaat opgelevert

Twinklebel schreef:Zo,, ben weer veilig thuis, net het Oostveen en Abtswoude afgeglibberd achter Dave en Linda aan. Was mijn eerste ritje in de sneeuw, en vind het maar niks.....
Serada schreef:Twinklebel schreef:Zo,, ben weer veilig thuis, net het Oostveen en Abtswoude afgeglibberd achter Dave en Linda aan. Was mijn eerste ritje in de sneeuw, en vind het maar niks.....
Ja het was echt heel erg glad. In sommige bochten ging Dave een beetje testen om te kijken hoe glad het was maar de auto brak af en toe echt flink uit. Het is ook een gevaarlijke combinatie, vriezen en sneeuwen. Je zag overal ijzel op de weg komen.