Nog niet Steef, Sjoert is weer eens niet zo snel...
KarinW86
Geplaatst: 01-11-09 18:43
KarinW86 schreef:
Nou vandaag wedstrijd gehad... Ging beter als afgelopen zaterdag... heb het lu llige aantal van 209 gehaald
Had er trouwens wel een 8 bijzitten das dan wel weer leuk
Twinklebel
Geplaatst: 01-11-09 19:42
Zo, heb net Vienna haar regendeken weer gemaakt, dus peerd kan van de week gewoon in de zeikregen staan . Zal ze blij mee zijn !
Monica24
Geplaatst: 01-11-09 21:05
Hé Fem gefeliciteerd! Weer een beker? En Aman natuurlijk ook gefeliciteerd! Jammer Kaar, maar als je per wedstrijd 2 punten omhoog gaat zit je volgende keer goed. En hoe heeft de rest het gedaan?
Ik moet binnekort maar is gaan beginnen met de oefeningen die in de f9 zitten te gaan oefenen, zodat tegen de tijd dat er weer wedstrijden zijn ik ze helemaaal netjes kan rijden
selinemisty
Geplaatst: 01-11-09 21:32
Kijk jij dat dan?
Maar dat lijkt me handig hé? Anders is het zo moeilijk om een proefje te rijden en je weet de figuren niet!!
Nou eigenlijk mogen we waarschijnlijk niet want de meeste campings of vakantieparken hebben een minimum leeftijd. Nou dachten we om met een groep naar zeeland, bergen aan zee of Spanje: Costa Brava . Dat is ook iets veiliger
Stuur mij is een krabbel stuur ik jou een want ik ben zeker weten onlline moet je naast je profielfoto/inlogding kijken of bij je 0on-line vrienden dan stond er bij mij eerst ook off line maar je moet je zelf on line maken