Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Whis was alleen stout, ik bracht haar terug naar de wei en toen we over het zand langs de drafbaan liepen plofte ze zo neer en ging ze rollen
Stond ik dan.... hihi! 

Whis vond d'r taart lekker, alleen die vieze oranje stukjes die erin zaten werden weer net zo hard naar mij teruggegooid. Gelukkig hebben we dan nog altijd onze Nisan die wél van mandarijntjes houd

Hij doet trouwens ook dagopleidingen enzo. marjolijn81 schreef:rieneke vertel je spannende avontuur even!
) waren we om 9.15 uur op plaats van bestemming gearriveerd. Meteen na aankomst gemeld bij de receptie en doorgelopen naar de paarden. Gelukkig was mijn favoriet er, TOM, een geweldige ponymix (haflinger/fjord) met supergangen. Dus heerlijk 5 uur gereden in de loonse en drunense duinen. Een echte aanrader! Misschien leuk om met de pennies te doen??? Het enige minpunt was dat ik op een dressuurzadeltje zat zonder laarzen of chaps en dus beurse benen en kont heb hahahahaha. Volgende keer neem ik Babe mee, er gaat niets boven je eigen poown hoor! Eigen paard is goud waard!