Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:weet er iemand trouwens wat er gebeurd is op de Noorderweg. Daar hingen vandaag alle vlaggen op halfstok. Ik hoorde iets van dat er een fietser verongelukt is ???
LIQUITA schreef:weet er iemand trouwens wat er gebeurd is op de Noorderweg. Daar hingen vandaag alle vlaggen op halfstok. Ik hoorde iets van dat er een fietser verongelukt is ???
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:weet er iemand trouwens wat er gebeurd is op de Noorderweg. Daar hingen vandaag alle vlaggen op halfstok. Ik hoorde iets van dat er een fietser verongelukt is ???
ik heb het al gevonden http://rtvnh.nl/nieuws/index.asp?newsid ... tijdlijn=1

mntj schreef:ik moet verstandig zijn en mn bedje opzoeken. moet morgen wel fris en fruitig zijn om te jureren. haha.
en voor die tijd moet ik nog erg veel thuis doen. heb bedacht dat ik smorgens vast het eten zover zou voorbereiden.
willen lekker hongaars eten.
dus moet niet te laat uit mn bedje komen.
LIQUITA schreef:mntj schreef:ik moet verstandig zijn en mn bedje opzoeken. moet morgen wel fris en fruitig zijn om te jureren. haha.
en voor die tijd moet ik nog erg veel thuis doen. heb bedacht dat ik smorgens vast het eten zover zou voorbereiden.
willen lekker hongaars eten.
dus moet niet te laat uit mn bedje komen.
Heel veel succes morgen, eet smakelijk alvast en voor nu welterusten.