LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Ik bedenk me ineens dat het zand naar de goudkust moet, we krijgen een eigen strand, hiihi.Er is trouwens vanmorgen allemaal zand gebracht bij Veldt
Hahaha, en dan zwemmen in de sloot?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:meelen schreef:Oh ooooooooh, Ron heeft ibru en para ingenomen en is naar bed.
Hoofdpijn, spierpijn, koud.
Had ook rare oogjes (hij zal toch geen borreltje op hebben? hihihi)
Ojee...toch niet het noro virus he. Wens hem beterschap
.

_sandra schreef:meelen schreef:Oh ooooooooh, Ron heeft ibru en para ingenomen en is naar bed.
geef hem een chocolaatje, werkt bij ons altijd goed m ons lekker te voelen hihihi!!!!
en een kusje voor beterschap!!
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Huh....daar komt toch eerdaags de 2e binnenbak. OOOOOOOOOH, ik weet het!!!!!!! Het is zand voor de 2e binnenbakJa doeiiiiiiiiiiiiiiiiii.Dat is vast bedoelt om bij ons bij de witte roldeur mooie paddocks te makenJe kan het maar vast hebben.

LIQUITA schreef:meelen schreef:Oh ooooooooh, Ron heeft ibru en para ingenomen en is naar bed.
Ojee...toch niet het noro virus he. Wens hem beterschap
.

LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Huh....daar komt toch eerdaags de 2e binnenbak. OOOOOOOOOH, ik weet het!!!!!!! Het is zand voor de 2e binnenbakJa doeiiiiiiiiiiiiiiiiii.Dat is vast bedoelt om bij ons bij de witte roldeur mooie paddocks te makenJe kan het maar vast hebben.

Nicole1995 schreef:Ik gebruik voor zòn schaal dan 1 soort bolletjes dan hou je ze even hoog.En dingen die kunnen gaan wijd staan die kan je bv.in een hoge vaas doen of ergens tegen aan opbinden en dan bv,Spagnum er om heen.