Ik heb ook wel zin in vanavond. En wordt spaaans met carnaval, met Julie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar als ik het vergleek met 136 zou het 124 zijn geworden dat vind ik realistischer haha 
... en in discussie kan ik niet gaan want dan krijg je van die rot antwoorden, als wij zijn nog altijd boventalig, grrrrr maaktiet me zo woedend mee van binne. kan me dan echt niet beheerse, blegh, en als ik maar iets te veel erop in ga, dan moet ik maarn kamer zoeken of 150 euro huur betalen, heb me maar ingehouden anders kan ik niet meer weg

dus dat telde nie mee maar op het laatste was er een auto die had knipperlicht naar rechts aan dus ik dacht die wil mijn straat in want die remde af en toen wou ik aanrijden en toen reed die door... en tja toen trapte die op de rem en d=toen dacht ik al k*t ik ben gezakt
anders was ik gewoon dit geslaagd dhij vond dat ik wel heel goed kon autorijden de auto helemala onder controle had en goed deed kijken enzo... en had ook echt een moeilijke route en alles ging eigelijk goed... mja helaas niets aan te doen
is uiteindelijk toch je eigen shculd he...
maar goed ik krijg deze week te horen waneer ik weer op examen kan hebben meteen aangevraagt en zal wel over 3 weken ofzo zijn... doe van te voren oko niet echt veel meer lessen want ik weet wel alles... moet nu alleen wel weer mn bijzondere mouneuvres ofzoiets doen...
das k*t
nu moet ik alles maar zelf uitzoeken
haha!
normaal doe ik da ook wel maar dit had ik nog nooit meegemaakt
en er stond een hele rij achter mij 

En die bijzondere verrichtingen, is wel stom dan;)