Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
.
.
.
!

! 
haha
ga zo maar even afsluiten en dan langzaamaan richting bed en hopen dat ik voor 12 uur in slaap val
dan kan ik nog 5 uurtjes slapen
.
.
en dan opwarmen, serveren met een bolletje vanille/straciatella eis en chocolade sausje
!

fryskhynders schreef:Vanaf vandaag is de manege een pension klant rijker
Ze staat vredig in haar nieuwe stal
!
fryskhynders schreef:Vanaf vandaag is de manege een pension klant rijker

P_Tries schreef:fryskhynders schreef:Vanaf vandaag is de manege een pension klant rijker
Denk erom! Ze is eng!
Melanie_B schreef:Irisssss... Wat fijn dat Val zo braaf was!![]()
Wat een toppers zijn jullie!!!!
Ennuh, die 3 balken, niet druk over maken! Is helemaal niet erg. Echt super goed
van jullie allebei!!!!
manon wat leuk dat je op Chibra hebt gereden, en
wat leuk dat je DJ mag verzorgen, vind het een leuk paardje.. echt zo'n lief ding.. Alleen z'n schoft
een keer gebroken hebben???? Das niet al te best...
Elja, ik heb het gedaan wat je zei
------------------------------------------------------------------------------
Gisteren naar Claudia geweest en daar nog even wat kleine dingen gedaan, hun zich nog even omkleden en dergelijke.
Toen hun spullen ingepakt en zijn we naar Isja gegaan, waar we bleven slapen. Daar moesten hun zich nog even opmaken,
en konden we eindelijk naar 'n andere vriendin gaan van Claudia en mij, die was jarig geweest en gaf een feestje. Toen
we binnen kwamen lekkere denderende muziek, en wat drank.. Heb niet teveel drank genomen want ik weet van me zelf
dat het dan niet helemaal meer goed gaat, en ik zonder drank net zo gezellig kan wezen.
Toen betijds naar Noxx gegaan, want we verwachtte eigenlijk wel dat het druk zou worden.. en dat was het ook wel! We stonden half
11 in de rij.. want ja, we wouden natuurlijk wel gratis naar binnen
Was echt een hele gezellige avond. Kwam Marloes nog tegen, wou haar nog vragen om hoe Iris was gegaan.. maar dacht, doe maar niet
want dat wordt een beetje moeilijk in die herrie. Kwam Ellen en Yosha ook nog tegen. En kwam hem ook nog tegen.Alleen
we hadden vrijdag avond via de msn nogal een heftige gesprek gehad, dus gister avond verliep de avond wel even iets anders
dan ik had verwacht.. naja, eigenlijk niet.. het ging anders dan dat ik had gehoopt zeg maar......
Zijn ook nog foot's gemaakt, staan alleen nog niet op de site.