Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en aan de andere kant begin ik een beetje door te draaien met maar alleen 1 keer per week les. Ik wil graag meer dan dat qua tijd en zelf een beetje prutsen. We zien wel... 
(bedankt Sanne komen je foto's goed van pas)
Voor tana gaan we zadels passen hoop dat er een goede bijzit en dat ik die gelijk kan houden.
van dat op bed liggen word je zo moe, kan wel slapen
josewoos schreef:haha quicksilver heet die hengst
AnnemiekvM schreef:Sjonge, ik ben me toch een party grieperig. Wel gewerkt, maar op tijd naar huis gegaan. Weer wat ibuprofen naar binnen gewerkt en hopelijk heb ik zo energie genoeg voor de boodschappen.
@ Xandra
Niet om het een of ander, maar je moet drastisch je profiel bijwerken!!!
Ik hoop dat je morgen een fijn passend zadel vindt! Ze heeft niet zo'n lastige rug, dus dat scheelt.

hestejente schreef:*leest post van Dominique nog een keer* zie dat 't om een schuilstalletje gaat... lijkt me handiger ivm haar pezen als ze niet 's nachts stil hoeft te staan
Dominiqueee schreef:hestejente schreef:*leest post van Dominique nog een keer* zie dat 't om een schuilstalletje gaat... lijkt me handiger ivm haar pezen als ze niet 's nachts stil hoeft te staan
Ja, idd. Ze staat nu binnen, behalve als de paarden naar buiten gaan, mag ze scharrelen op het betegelde stukje tussen de container boxen in. En 1x per dag wandelen en koelen. 't Schijnt dat het toch beter geneest als ze de hele dag door bewegen...
voor Annemiek. Je was gisteren ook wel erg verkouden!