Kirsten_D schreef:Ik ben the sims weer aan het instaleren..![]()
Welke Sims
? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_D schreef:Ik ben the sims weer aan het instaleren..![]()
? Kirsten_S schreef:heb ook niet echt een reden om te gaan, kan ik net zo goed in boeken lezen hoe het moet![]()
want jaa, zeg nou eerlijk, kunnen de omstanders hier nou iets van leren? jaa hoe je moet reageren, maar de kunst is het om het met je paard te doen en niet als je er naast staat. dan kan ik het ook wel
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:heb ook niet echt een reden om te gaan, kan ik net zo goed in boeken lezen hoe het moet![]()
want jaa, zeg nou eerlijk, kunnen de omstanders hier nou iets van leren? jaa hoe je moet reageren, maar de kunst is het om het met je paard te doen en niet als je er naast staat. dan kan ik het ook wel
Achja, ik had het misschien best leuk gevonden als ik een eigenpeerd had die niet zo koel in z'n kop is.
Voor omstandigers vind ik het ook niet zo'n interessant verhaal.
Je hoort dan wel dingen hóe je het zou kunnen opvatten, maar als je in werkelijkheid weer op je paard zit is het in vele gevallen toch anders hoe je reageert dan dat je hebt opgevangen.
Vond vorig jaar veel leuker! Toen kwam Tommie Visser!
Iriis_ schreef:Qua dressuur is het toch ook per paard verschillend? Komt op hetzelfde neer hoor.
Astor schreef:Pebbs schreef:er zijn genoeg pensionpaarden op de manege veel waard
zoals ?
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:heb ook niet echt een reden om te gaan, kan ik net zo goed in boeken lezen hoe het moet![]()
Ik denk dat jullie er zeker wel wat aan hadden gehad
Melanie_B schreef:Jane_ schreef:Phil is nog best veel waard kennonne
Waarop baseer jij dat?
Iriis_ schreef:Een paard is voor iedere eigenaar veel waard.
Waarom moet een paard persé duur zijn er veel kunnen?
Het niveau op de manege ligt op dit moment niet zo hoog, dat komt omdat de 2 Z amazone's zijn vertrokken
Kirsten_S schreef:Ik ga weg!! Doeeeeeeeg
Iriis_ schreef:Zegt ze alsof dat niet kan?!
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Ik ga weg!! Doeeeeeeeg
doeeg
Kirsten_S schreef:nog effe de schoenen aan doen en jas en dan ben ik echt weg![]()
Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:Zegt ze alsof dat niet kan?!
Jane kan bijv. vinden dat Phil veel waard is
Maar als een bekende fokker of weet ik veel wat het zegt, dan is het een ander soort van veel 'waard' zijn snap je..
Jane_ schreef:Ze is ook voor mij veel waard maar zei ik het op die manier dan?
Beetje dom, alsof friezen niet veel waard kunnen zijn zoals Mel het zegt

Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Ze is ook voor mij veel waard maar zei ik het op die manier dan?
Beetje dom, alsof friezen niet veel waard kunnen zijn zoals Mel het zegt
Weet ik niet, daarom vroeg ze het denk ik.. Want ik wist ook niet of je nou bedoelde dat ze waard is van goede kwaliteiten en opbrengst enzo, of dat het nou liefde enzo betekende.
Melanie_B schreef:Heb ik érgens neer gezet dat Friezen niets waard zijn?
Ik weet zelf ook wel dat er behoorlijk dure friezen zijn
heb je alleen gevraagt waarop jij het baseert dat Phil veel waard is

Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:Zegt ze alsof dat niet kan?!
Jane kan bijv. vinden dat Phil veel waard is
Maar als een bekende fokker of weet ik veel wat het zegt, dan is het een ander soort van veel 'waard' zijn snap je..
Melanie_B schreef:Welke Sims?

Jane_ schreef:Melanie_B schreef:Heb ik érgens neer gezet dat Friezen niets waard zijn?
Ik weet zelf ook wel dat er behoorlijk dure friezen zijn
heb je alleen gevraagt waarop jij het baseert dat Phil veel waard is
Nou sinds je bij je broer bent geweest heb je wel een hoge dunk van jezelf hoor..
Tis echt beetje te erg