Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
de tijd zal het leren
.
.
.
Pebbs schreef:maar het paardje is pas 4 toch ??
komt allemaal wel johde tijd zal het leren

.
Manon_S schreef:Astor schreef:Ik dacht dat je al weg was Manon!!
Heb je het gelezen meis? We komen in klas M1D4
Maar mooi dat weer gezellig was, maar wel jammer dat ze zo liep te klooien en dat ze weer zoveel struikelde.
Lijkt me best vervelend en eng als ze dat steeds doen
Fijne vakantie alvast!
Nee ik ga vrijdag weg
Eng is het niet echt je schrikt alleen steeds en het is vervelend als ze het steeeds herhaald![]()
Ja idd dat zag ik al in de brief! Ik snap sommige dingen alleen niet
.
!
.
! Astor schreef:fijne vakantie allemaal he
! 

! Manon_S schreef:Aaaargh een maand wachten?
Dan valt wachten tot vrijdag best nog mee!![]()
!

werk al 2 weken bijna 7 dagen per week. behalve die zondga met wefdstijrdt moet ik verders el+ke dag werken.
maar goed ff me klaagje gedaan gah nu ff terug lezen allemaa ff afleiding G1ovanna schreef:![]()
![]()
![]()
werk al 2 weken bijna 7 dagen per week. behalve die zondga met wefdstijrdt moet ik verders el+ke dag werken.
ben ziek alles nu en kom ik net thuis van werken hoor ik dta me oom dood is...
nou ik heb niet echt gevoel alsof dit vakantie issmaar goed ff me klaagje gedaan gah nu ff terug lezen allemaa ff afleiding
Kirsten_S schreef:Nadineeeee??! Kom je morgen naar de manegee?! Anders ben ik helemaal lonely tussen al die kleine kleuters![]()
Kan wel een praat-vriendin gebruiken , om gezellig mee te kletsen over victor![]()
Kirsten_S schreef:G1ovanna schreef:![]()
![]()
![]()
ben ziek alles nu en kom ik net thuis van werken hoor ik dta me oom dood is...
nou ik heb niet echt gevoel alsof dit vakantie issmaar goed ff me klaagje gedaan gah nu ff terug lezen allemaa ff afleiding
Oh sterkte Gio! Miss effe rust nemen en niet zo veel meer gaan werken! Effe rustig aan doen!
![]()