Had ik met Kinky in het springbos. Iedereen nee moet je niet doen, ze is dan hardstikke gek enzo. Ik eigenwijs toch gegaan. Nou niks aan het handje hoor
gerbils zijn trouwens leuk naoom! wij moeten ze op school ook leren hanteren fixeren enzo en de gevaren wat er kan gebeuren als je ze bijv laat vallen of aan de staart pakt (wat dus niet mag!!!)
Die is er wel... Je hebt dan zo'n boomstam en de grond er achter is wat dieper... maar ik ben ook echt een mietje met springen maar ik vond het echt leuk met henk mee . Ben me laatste jaar niet geweest. Had toen Nina. Leek me niet slim
Ik vind springen hartstikke leuk en ja, ik ga dit jaar zeker weer mee! Maar die afsprong, nou die is ver te zoeken hoor. Kan hem me niet herinneren.
MRIIIS
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-10 18:06
Haha jeetje ik ben even weg en gelijk weer 2 pagina's! Hoi Naomi! Welke week ga je?
En idd, als ik ga moet Britt ook en andersom. Al twijfel ik wel, want tot nu toe bleef ik altijd staan en kreeg ik altijd hele leuke paarden (lees: FIFA, Sahara, Safier, Josha etc. etc.)
En Britt, het springbos + afsprong valt reuze mee, gewoon op je paard vertrouwen!
En José heeft mij even de data gemaild die nog vrij zijn, dus zodra ik weet hoe het hier met vakantie zit, kan ik kijken of ik nog een weekje kan
Ik ben nu trouwens wel heel erg benieuwd naar de vierde leiding! Weet iemand of Femke en José al ingedeeld zijn?
MRIIIS
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-10 18:09
Naoom_ schreef:
Britt_Sisi schreef:
iedereen zit zo over die afsprong dattie eng is, die durf k niet hahaha
Afsprong? Welke afsprong? Haha iedereen zei tegen mij; Ja hartstikke hard en rare sprongen. Nou ik kan je zeggen, het viel me hartstikke tegen.
Mij ook
SsSimonee
Geplaatst: 03-02-10 18:09
Ik bleef staan, krijg ik Nina haha had geen idee eigenlijk wie dat was. Dus henk zegt zo ja staat in de veulenweide. Dus liep mee, ja die daar. Stond Josha en dan een inimini bruin ijsco'tje maar o wat heb ik een leuke week gehad zeg op haar