x_kelsey_x schreef:Ja door mij!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
x_kelsey_x schreef:Ja door mij!

Shetjjee__x schreef:heeej
wat hebben julie voor moederdag gekocht?
ik een foto van Moritz (onze overleden kat) in een fotolijstje..
word idd super warn, gelukkig moet ik nog voor de hele erge hitte denk ik! (half 12)
is die Jazz van iemand hier op bokt? ze zocht verzorger maar ik mag niet van me ouders!
dan is het al beter te doen dan met een jasje er over heen toch 
xandra88 schreef:morgen=overmorgenAls het morgen heel erg warm is mogen jullie misschien wel in zomer wedstrijd kleding.
Dat hou in een blous met korte of lange een plastron en wel handschoentjesdan is het al beter te doen dan met een jasje er over heen toch
Chester was inderdaad erg vervelend suus. Hij stond recht overeind op zijn achter benen! De les maakte er vandaag een potje van, zeg dan altijd maar heeft met het weer te maken

Shetjjee__x schreef:xandra88 schreef:morgen=overmorgenAls het morgen heel erg warm is mogen jullie misschien wel in zomer wedstrijd kleding.
Dat hou in een blous met korte of lange een plastron en wel handschoentjesdan is het al beter te doen dan met een jasje er over heen toch
Chester was inderdaad erg vervelend suus. Hij stond recht overeind op zijn achter benen! De les maakte er vandaag een potje van, zeg dan altijd maar heeft met het weer te maken
wel lekker dat we jasje niet haanhoeven! ik doe hem denk ik wel gewoon tijdens proefje aan, denk toch niet dat het al super heet is om half 12
bij sherra is dat grappig dan, alles wit behalve laarzen/cap/hoofdstel/zadel
wel mee (hoop het voor jullie) 

Shetjjee__x schreef:ik vind echt super jammer dat ik haar niet mag verzorgen, heb foto's gezien en ze is echt schattig!

xandra88 schreef:Als het morgen heel erg warm is mogen jullie misschien wel in zomer wedstrijd kleding.
Vooral Chester kan het bloed onder je nagels vandaan halen. Maar ik blijf het een superpony vinden. Heb hem in het begin gereden en dat was ook lachen
Maarja, je moet een keer beginnen met het inrijden van nieuwe laarzen.
maar heel leuk!

hestejente schreef:Losgereden?
Iedereen zegt inrijden voor de wedstrijd, 'je mag een kwartier van te voren inrijden'