rockoo schreef:Ate ben je straks op de manege
Jij natuurlijk wel, denk ik zo ??????
Joline gaat vanmiddag ook poetsen ofzo heb ik begrepen, misschien zie ik jullie nog.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

rockoo schreef:Ate ben je straks op de manege

xan schreef:Oh, oh die arme Ilse.
En dan zit ze er nog over in dat we geen kür op muziek kunnen rijden !!
Jammer dan, volgende keer weer beter zou ik zeggen.
En voor Ate is het nu ook rustiger. Kan ze lekker klussen en schoonmaken in haar nieuwe huis, zonder het idee te hebben dat ze eigenlijk had moeten oefenen.
Mochten jullie nog een plekkie weten bij andere of iemand anders die met mij nog iets wil rijden, dan hoor ik het graag.

LIQUITA schreef:
Jack BR Alta
Modieuze, getailleerde dames jas uitgevoerd in Equitex 3000. Het materiaal is 3000 mm waterdicht en 3000 gr/m² 24 uur ademend en is door de vulling lekker warm. De jas is o.a. voorzien van verscheidene zakken, een two-way ritssluiting met windflap en twee zijsplitten.

winnitou schreef:Ja, ze is nu je concurentie en je weet hoe dat gaat, wie weet heb je geen paard op de 22ste. In de strijd is toch alles toegestaan.....Je dacht natuurlijk al van mij te zijn verlost maar dit ga jij niet winnen. Duikertje op Xandra is het geheime wapen en Xan op .....(heb nog wel een stokpaardje voor je op zolder liggen).....
. xan schreef:winnitou schreef:Ja, ze is nu je concurentie en je weet hoe dat gaat, wie weet heb je geen paard op de 22ste. In de strijd is toch alles toegestaan.....Je dacht natuurlijk al van mij te zijn verlost maar dit ga jij niet winnen. Duikertje op Xandra is het geheime wapen en Xan op .....(heb nog wel een stokpaardje voor je op zolder liggen).....
Jammer dat je dan in het ziekenhuis ligt, want ik wil graag je stokpaardje lenen.
Ik ga à la fleche rijden, met mijn hobbelpaard en jouw stokpaardje![]()
![]()
Ondersteund door muziek van een kinderkoortje. En ik ga natuurlijk zelf in een luier en speentje.
LIQUITA schreef:Winnitou, ik maak morgenochtend (na jou prive-les) graag gebruik van je aanbod (heb om half 12 les). Het is voor de laatste keer, want s'middags ga ik mijn zadel ophalen. Zie je morgen.

xan schreef:Hi Tytje en Hi Incognito![]()
![]()
![]()

winnitou schreef:Moet te doen zijn, voordat grardus zijn eerst les begint. Maar misschien handiger als iemand anders je even voorleest, of je moet al om 9.00 uur op je paard zitten.

winnitou schreef:Ik hoop dat Marcel er is, ik wil een sweater bij hem bestellen, past goed bij mijn kerstoutfit (zwarte joggingbroek)
xan schreef:winnitou schreef:Ik hoop dat Marcel er is, ik wil een sweater bij hem bestellen, past goed bij mijn kerstoutfit (zwarte joggingbroek)
Ze zijn leuk hè. Ik zag Ate ook al op een shirt staan.
Welke kleur wil je ???
xan schreef:\winnitou schreef:Moet te doen zijn, voordat grardus zijn eerst les begint. Maar misschien handiger als iemand anders je even voorleest, of je moet al om 9.00 uur op je paard zitten.
Ik ga het zo vroeg mogelijk proberen![]()
Misschien is Rockoo er wel, die is ook meestal vroeg.
Liquita, jij bent er nog niet zo vroeg denk ik ??????
dan lig ik w.s. nog op
LIQUITA schreef:Ik kom nog even langs om weterusten te zeggen, ik ga m'n bedje opzoeken.
.