sybje schreef:waar is iedereen?
vliegen stelen in hollywood
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sybje schreef:waar is iedereen?
perdiksvesra schreef:sybje schreef:waar is iedereen?
vliegen stelen in hollywood
lag ik al lekker in mijn mandje hoor
Binar schreef:Moggel!!!
Jemig zeg, jullie waren er vanochtend al lekker vroeg bijlag ik al lekker in mijn mandje hoor
![]()
Ga denk ik straks ff losspringen met Ko.![]()
Was niet rot bedoeld hoor
vera23 schreef:iemand een paard kopen
je kan het je mss echt niet voorstellen als je der zo suf op het erf ziet staan.. maar echt het is echt een mongool
pff sorry hoor
Jetta schreef:Hoezo? Hij buurt overal af en toe, dacht ik.

vera23 schreef:wat niet haha... je krijgt er ook gratis bijna ongeluk met fietser bij... echt joh dat beest spoort gewoon nietje kan het je mss echt niet voorstellen als je der zo suf op het erf ziet staan.. maar echt het is echt een mongool
pff sorry hoor
Binar schreef:vera23 schreef:wat niet haha... je krijgt er ook gratis bijna ongeluk met fietser bij... echt joh dat beest spoort gewoon nietje kan het je mss echt niet voorstellen als je der zo suf op het erf ziet staan.. maar echt het is echt een mongool
pff sorry hoor
Ik bied € 1,50 incl toebehoren![]()
Maarreh, missch beter om voorlopig ff het zadel erop te gooien ipv zonder zadel?? :o Kon je haar niet insluiten tussen Leroy en Pina??
Ik ga zo ff wat springfoto's van Ko uploaden
AnitaJoeri schreef:Ik bied dan nu €2.oo
Leuke foto's Nous van kootje.Nou moet je er nog een keer op
Dit was ca 1 meter
Hij springt het wel met gemak.. volgende x weer ietsjes hoger
Maar als er liefhebbers zijn, dan mogen die t uiteraard van mij proberen
AnitaJoeri schreef:haha Aman zegt dat ze zaterdeg op Joepi een meter heeft gesprongen en ging hartstikke goed.
Nieuw bod; €5.oo
Als we er niet uitkomen dan lappen we samen en dan delen we hem wel.
Hoger als € 5 ga ik niet hoor