Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnitaJoeri schreef:dus ik kan niet lessen??????????
Binar schreef:hihi, ik kan de lessen ook aan de hoogste bieders geven!! bij mij te betalen, ik geef € 18 aan Mike en de rest hou ik zelf![]()
AnitaJoeri schreef:Binar schreef:hihi, ik kan de lessen ook aan de hoogste bieders geven!! bij mij te betalen, ik geef € 18 aan Mike en de rest hou ik zelf![]()
ga ik mike zeggen dat die zijn m2 paard kwijtraakt haha,moet ik weer bij astrid lessen en 2x word te duur hoor

AnitaJoeri schreef:Ben je nou zelf al beetje opgeknapt nous
AnitaJoeri schreef:das mooi.Boys hebben nog lekker tijdje buitengestaan hoor en ko als eenerlaatste naar binnen,Hij stond als een sulletje te kijken .straks is die zijn rang nog kwijt .stuur je nog pb zo
Sily schreef:Wat een geklets weer hier, Aniet ik ben keurig netjes voor 1 uur hier op Bokt hoor![]()
Kom net van mijn ouders vandaan, en die zijn sinds vanavond in het bezit van een heel fijn en behoorlijk schuw mechels/duits herdertje.
Het lijkt er een beetje op dat ze weinig tot niet buiten geweest is en contact met andere honden katten is met veel gepiep en gedoe.
Ze zal wel wennen.
In de tussentijd is pa weer wat vrolijker en ma loopt nu gewoon weer met een hond buiten, in plaats van in haar uppie.
scholiertje schreef:Mevrouw en Meneer Vos![]()
En mijn moeder kan trots op mij zijn, aan het rijden met zadel en cap!
En jeej ik ben groter
dox idd echt zijn nek erop en banaan der been hihihi asociale paardjes
wil binnenkort weer naar buiten wil iemand mee?? het weekend ofzo 
* dox was echt super braaf
had verwacht dat hij stout ging doen maar dat deed hij dus nou net niet
ik blij

pumbaa_nr_1 schreef:heb hem even bewerkt ik verveelde me