bij ons wast ook leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

..
en zis van zaterdag thuis .. ma zeeft veel pijn en tis opgezwollen .. en ze wou zaterdag es komen kijken na britt ma ze voelde aar nie goe .. Dus hopen dat vlug verbeterd..
Me broer heeft ook iets aan z'n kaak en 't staat ook massas opgezwollen. Hij heeft er wel niet zo veel pijn aan.
Voor HtE'ers kan ik speciaal prijsje maken, zolang ik er maar vanaf ben

dus kdenk alsk die koop datk hem zelden zou gebruiken dus mss beetje nutteloos dan
Want kheb ne nieuwe frontriem voor op me wedstrijdkopstuk.
ken je toevallig niemand die een 2de hands vzh zadel te koop eeft staan? kzou ne nieuw zadel willen , ma anders een 2de hands da nog goed in staat is is ook goed, want ne hele nieuwen zalk wss nie mogen kopen ( pingping
, mss alsk heeel lang spaar..) ma alsk een 2de hands zadel kan kopen da nog goed is zou da mss wel beter zijn.. want da zadel dak nu heb .. pff kbent beu , ij is kwn oe zwaar en al redelijk oud enz .. en desprit haar rugje .. met zo'n zwaar zadel + ik drnog es op
nie gezond..
* 

) ma nie met aurelie , zeeft wel aar gsm nummer gegeven voor moesten we es op wandel willen gaan.. raar da ze da nu in aar nick zet .. 

haha raar kind die aurélie
) in de longeerpiste. Mo zis gestopt omda ze haar been hoorde kraken
Kheb aar gezegd da ze 't beter aan iemand zou zeggen en da ze zeker lang da been moet afspuiten, want 't lijkt me nie al te gezond
naja
ben wel gegaan naar de manege 
twas zo ponygroep mee halfgevorderden en er waren 5 pony's. De pony's stonden beetje wild en iedereen is er afgevallen
en al die pony's mega hard rond racen
en alle twas zo lesgeefster die geen weg kon mee die pony's en ze kon ze nie vangen
en Janus liep daarrond, maar janus is gestopt met werken, dus eigenlijk moet hij zich met niets meer moeien
, maar jeeft toch geholpen mee de pony's te vangen
ie kan ze direct vangen
hahaha
in het wegeltje als je naar het kasteel gaat
en webn naast et kasteel op da veldje nog gegalopeerd 

en een vos met een meisje
en kom dichter en kzie dat lisa was 

donderdag komt de veearts want desprit aar verkoudheid blijft maar aanslepen en tverbeterd maar tverergert nie .. ma kga toch voor de zekerheid veearts laten komen wi