Mijn dag gaat helemaal lukken!! Zometeen eerst naar Atlas ff verzinnen hoe ik Atlas en Komiek tegelijk kan meenemen... Dan mag ik lekker poetsen en longeren en 's avonds weer ff terug om te voeren....
En dan weer door naar de manege, kijken of okkie en ik nog een goed team kunnen worden . Hopelijk heeft ze vandaag geen gekke buien en anders ben ik dr alvast op voorbereid . Ik gaat gewoon maar een poging doen om dr te laten luisteren....
Vanavond gaat zeker leuk worden, mag weer op Kobus dus dan is alles goed Helaas dan voorlopig wel de laatste keer! Als hij het uur erna ook nog heel wordt gelaten ben ik helemaal gelukkig!
Jah zeker balen.... Hij heeft gewoon zo'n pijn dat ie al drie weken!!! (niemand zegt ook iets op stal....) omvalt en buiten bewustzijn raakt....
Echt heerlijk zo'n paard wat niet laat zien dat ie pijn heeft.... Vandaag op het land liet ie ook niks merken... Hij ging eerst Bono en Igram wegjagen bij Komiek vandaag want ja straks pakken ze zijn merrie af.... (echt een maf beest hoor....). Maar met longeren stond ie al snel weer stil.... Dus toen heb ik m maar op stal geparkeerd....
Ook pas sinds vandaag.... Dierenarts is al langs geweest en natuurlijk homeopaat ook... Maar hij heeft een ernstige maag infectie... Dus hij zit weer aan de medicijnen...
Heb je trouwens al bij haw gekeken . ik heb zo gelachen... iemand heeft gezegt dat ik voor de eerste keer (echt voor het eerst rijden) het best wel goed doe....
jaja natuurlijk!! van de eerste keer rijden op atlas....
Ik weet niet hoe lang die weer met de medicijnen moet... Hopelijk knapt ie weer snel op, vandaag at ie wel weer dus dat was wel weer positief, volgens margriet at ie gister niet....
Ja ik gaat zo nog naar m toe... Eline komt ook dus dan kan ik alles weer ff met dr bespreken..... Ik hoop echt heeeel erg dat ie snel weer beter word!!!
Suc6 en beterschap voor Atlas! Zielig paard, als hij maar eet en drinkt, das toch wel belangrijk.
En vanavond weer de lieve wedstrijdpaardjes temmen. En ik doe wel handschoenen aan, alleen mocht ik geen donkere kleur aan, dus dan maar braaf witte (die inmiddels ook zwart zijn). En Bowie kan wel scoren op uiterlijk, alleen zijn koppie al. Miscchien moet ik aan de kant blijven en moet Bowie het alleen gaan doen
Laat die witte handschoenen dan ook weg enne, ik ben wel benieuwd waar fenna haar zuurverdiende centjes dan aan besteed!
komtie:
Paarden (uh, ja, toch wel), keertje wat leuks doen met vriendinnen (ja ik weet, daar vallen jullie ook onder), af en toe eens uitgaan(alweer heel lang geleden), Sinterklaascadeautjes, kleding (onder andere Galajurken) en nog wel meer. . . Maar had ik dat lijstje niet al eerder opgesomt? Nu ga ik even verder bijlezen
Es, beterschap voor Atlas. Balen zeg dat het bij hem zo moeilijk te vinden is En Mazzel was vandaag kinderpony, er kwam een lief klein paardengekje langs die graag een eigen pony'tje wilt (en die ouders hebben nog ruimte ook), maar eerst eens moet kijken wat je dan wel niet moet doen. Ze kwam nu te laat om met alles te helpen, mama was de wegkwijt, maar kon even een rondje stappen en was helemaal verliefd Bijdehand kind wel hoor