Moeten we ff kijken wanneer t kan! Ging vanmorgen met Nous wandelen in de bak en madam vind het veel leuker om te rollen, die ging echt tot 3 x toe uitgebreid liggen
Ach, als je er maar lol in hebt he! En ze konden lekker naar buiten vandaag
Ze zaten echt lekker de frisse lucht op te snuiven toen ze net buiten waren! Had mn compact-camera mee, dus kan ze ff showen:
Nous met dr nieuwe bourka
(die alweer vies is!) 

Jade wilde niet poseren, die vond eten belangrijker

Orson ging er ff goed voor staan; is dit mn goede kant?!

En nu ga ik lekker warm douchen
Maar wel fijn als zo de klitten eindelijk weg zijn. Met Febe alles ok?
Wel fijn dat jullie nog lekker in de binnenbak kunnen rijden, dat mis ik toch wel met dit weer. Maar goed, die 2 weken in het jaar dat we dan weinig tot niet kunnen rijden overleven wij en de paarden ook wel weer 
Niemand kan die gebruiken natuurlijk, maar hoop toch echt dat die griep mij over slaat. Sta liever niet met een gaar hoofd te presenteren en denk ook nie dat mn project genootje blij is als ik t ineens af laat weten. Sorry voel me nie zo lekker, maar je kan vast ook wel alleen de presentatie geven?
haha
Voor de vakantie waren projectgenootje en ik allebei zwaar fanatiek en nu t allemaal af is kakken we behoorlijk in. Bijna de neiging om de kennistoets en t portfolio te vergeten
Maargoed, stukje bij beetje vind ik hem weer terug
En voor als t nog kouder wordt een sjaaltje en een mutsje
Sta je daar al een 3 kwartier en dan komt de trein die later vertrokken is zo langs tuffen op naar R’dam! Maargoed; ik had maar een half uurtje vertraging
Maar ben idd ook echt heel blij
Weer lekker wat afgestreept! Onze opdrachtgever zei ook al: Wij blij, jullie blij, iedereen blij! haha
Ik zap dan altijd!
hihi
haha Ach ben maar 4 keer opzij gehupst en een keer een lange zijde in de extra versnelling, dus viel alles mee! Maargoed lekker bezig geweest dus! Was weer leuk!