manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:25

Dat vind ik zeker leuk Nel Lachen Moeten we ff kijken wanneer t kan!
Ging vanmorgen met Nous wandelen in de bak en madam vind het veel leuker om te rollen, die ging echt tot 3 x toe uitgebreid liggen ROFL Ach, als je er maar lol in hebt he!
En ze konden lekker naar buiten vandaag Go jij! Go jij! Ze zaten echt lekker de frisse lucht op te snuiven toen ze net buiten waren!

Had mn compact-camera mee, dus kan ze ff showen:

Nous met dr nieuwe bourka Clown (die alweer vies is!)
Afbeelding

Afbeelding

Jade wilde niet poseren, die vond eten belangrijker
Afbeelding

Orson ging er ff goed voor staan; is dit mn goede kant?! *LOL*
Afbeelding

En nu ga ik lekker warm douchen Doei!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:23

Haha de paarden zien er happy uit, zo buiten! Heb ze rond half 5 binnen gedaan, toen liep Nous naast me te snurken vanwege de enorme meute schaatsers op het ijs; dat waren er een beetje te veel haha! Ben benieuwd hoe het vandaag wordt; of we nog iets kunnen doen!
Bar, leuke foto's van je huis! Mooie keuken en badkamer en leuke ramen zo aan de achterkant!
Whaha Kims, Floor ziet er erg naakt uit Haha! Maar wel fijn als zo de klitten eindelijk weg zijn. Met Febe alles ok?
Nel, fijn dat Daniël al beter gaat: kan hij zich weer lekker laten horen op het kinderdagverblijf Knipoog Wel fijn dat jullie nog lekker in de binnenbak kunnen rijden, dat mis ik toch wel met dit weer. Maar goed, die 2 weken in het jaar dat we dan weinig tot niet kunnen rijden overleven wij en de paarden ook wel weer Lachen
Cis, overleef je het nog in het koude noorden? Al geschaatst?
Nou, ik ga eens ff een rondje boodschappen doen en een cadeautje zoeken voor Nathalie, die viert d'r feestje vanavond.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 21:58

Doei! kom ook weer eens om t hoekje kijken
mét tadaa: Lijst

Agosh Daniel ook ziekjes. Gelukkig gaat t nu weer wat beter!
Hoor ook echt zoveel mensen over flinke griep die minstens een week duurt klagen Scheve mond Niemand kan die gebruiken natuurlijk, maar hoop toch echt dat die griep mij over slaat. Sta liever niet met een gaar hoofd te presenteren en denk ook nie dat mn project genootje blij is als ik t ineens af laat weten. Sorry voel me nie zo lekker, maar je kan vast ook wel alleen de presentatie geven? Schijnheilig haha

Ook hier is de vakantie wel bevallen. Alleen.. ben mn motivatie kwijtgeraakt Verdrietig Voor de vakantie waren projectgenootje en ik allebei zwaar fanatiek en nu t allemaal af is kakken we behoorlijk in. Bijna de neiging om de kennistoets en t portfolio te vergeten Vork Maargoed, stukje bij beetje vind ik hem weer terug Haha!

Agosh Floor! Vriest t dat t kraakt, zit je daar in je naakte velletje! Vind wel dat je een roze truitje voor der moet maken hoor Kim! Eentje met de F op der rug Ja En voor als t nog kouder wordt een sjaaltje en een mutsje Pling
Pfffft lange dagen hoor! Maar wel geluk gehad! Wij stonden donderdag (trein van 6.47) bij Rilland (met sneeuw!) stil wegens “spanningsproblemen bij Bergen op Zoom”. Gelukkig konden we na 15 min al via t andere spoor naar Bergen. Net voor Bergen stond de trein van 6.16 vanuit Vlissingen stil op t goede spoor. Daar reden we dus vrolijk langs op naar Bergen, even gestopt, mensen in geladen en weer door. Baal je dan even als je in die andere trein zit Bloos! Sta je daar al een 3 kwartier en dan komt de trein die later vertrokken is zo langs tuffen op naar R’dam! Maargoed; ik had maar een half uurtje vertraging Lachen Viel mee.
Maandag al op stage? Das snel! Hoe lang moet je dan op stage? Misschien dat we dan over een poos toch wel vaker een match hebben.

Leuk huis Bar! Lekkere frisse kleuren ook Lachen Lekker licht huis ook volgens mij! Fijn hoor!

Gave deken Thirz! Hij is echt mooi van kleur bij Nous!

Ben benieuwd naar de bak bij Scheldestad morgen. De binnenbak van Paardoes was ook echt hard! Na een paar keer trekken wel wat beter te lopen (minder maanlandschap), maar nog steeds behoorlijk hard.

*gooit de post op bokt*
Zie je Thirz, nog bijna net precies binnen de tijd Schijnheilig

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 14:23

Bak lag gewoon goed. Of nouja, iets harder/minder verend dan normaal, maar gewoon nog prima in te rijden. Sowieso viel t daar nog wel mee. In de grote stal was pas zaterdag de waterleiding bevroren. En weer heerlijk gereden Haha! Volgende week 2 uurtjes achter elkaar rijden. Even de les van PPG inhalen.

Hoe is t op de Braamhof? Merken jullie al dat t iets aan t dooien is?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 21:26

Fijn dat je lekker hebt gereden Anne! Bij ons is het ook weer aan het dooien: kon vanavond weer lekker in de bak rijden! Orson had er duidelijk zin in; eerst even zijn energie kwijt en daarna deed hij echt zijn best, heerlijk!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 15:17

Tis hier wel erg rustig zeg!! Gelukkig zijn we ff verlost van de vorst; geen ijs meer kapot hakken, gewoon weer in de bak kunnen rijden, wel ff fijn :j Vanmorgen nog een heerlijk zonnetje, maar ineens zat t potdicht van de mist. Moest op buitenrit echt goed luisteren of er ander verkeer aankwam!

Anne dr motivatie al gevonden? Fijn dat je producten goedgekeurd zijn, echt top :D
Nel; die Carolien is nogal vergeetachtig he :+ Maar les ze zaterdag!
Hoe is het om weer op stage te zijn Kim? Hebbie komende weken nog ergens een gaatje voor een kopje thee? Wil Febe weer eens bewonderen!

Ik ga dit weekend met Bianz mee naar de familie in de achterhoek; kan ik ook eens zien weer Orson vandaag komt ;)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-09 16:09

haha, nou t af kunnen strepen van de producten werkt eigenlijk alleen maar tegen :Y) Heb nou echt zo'n "Klaar! Vakantie!" gevoel :P Maar ben idd ook echt heel blij :):) Weer lekker wat afgestreept! Onze opdrachtgever zei ook al: Wij blij, jullie blij, iedereen blij! haha

Ja, vind t nie erg dat t nu niet meer vriest, maar die mist hoeft van mij ook niet perse. Tsja zo hebben we altijd wat te klagen hè :P Vandaag meteen een brave Nous of moest ze eerst nog even der energie kwijt?

Echt leuk Thirz! Hopen dat t weer dan mee zit. Kan je daar lekker even wandelen als je wil! :D (alvast oefenen ;) )

Ben idd ook benieuwd hoe t met je stage gaat Kim! :) Vast heel anders nu je zelf ook bevallen bent en Febe hebt?

*geeft zichzelf een schop*
K ga nog even wat nuttigs doen :wave:

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 16:21

He hallo,

Thirz, ik had het al gesmst, maar toch leuk dat je mee gaat met Bianz.
Ik belde Carolien gister om te vragen wanneer ik weer kon lessen en toe zei ze dat ik wel zaterdag kan voor of na jou en Bianz alleen dat ze nog geen tijd wist.
Maar die is ook zo ontzettend vergeetachtig, zeker nu ze 40 uur in de week werkt.
Wanneer ga je mee naar Voice?

Ik ga vanavond lekker rijden, Voice moet er ook weer aan gaan geloven, dat we weer lekker gaan lessen.
We hebben ook weer heel wat in te halen.
Ik heb me weer opgegeven voor de special horse competition bij de kroo op 25 april.
Vorig jaar had ik daar in de L1 aan mee gedaan.
Dit jaar gaan we in de L2 meedoen.
Dus we gaan hard trainen....

Cis, leuke kaart had je gestuurd, ik had pas later in de gaten dat jij er op stond haha...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 16:45

Nou, dat duurt nog ff voor de vakantie Anne :P Maar je bent vast al over de helft voor de zomervakantie! Nous deed vandaag in 1 keer braaf hoor; op buitenrit doet ze nooit zo gek, blijkbaar is de bak daar geschikter voor :+
Leuk Nel weer meedoen aan die special horse competition, wanneer is die? Als ik kan kom ik kijken :) Ik kan vrijdag 23e wel mee naar Voice? Dan ben ik vrij! Kan ik Nous ervoor of erna doen.

*geeft zichzelf ook weer een schop richting de huishoudelijke taken*

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:11

Zo ben net op Voice wezen rijden, ze liep super.
Bar, volgens mij was je net weg toen ik aan kwam.
Want Rianne zat er nog en die zei al dat je er ook was.

Ik ging rijden op Voice en toen vroeg Rianne (vroegere instructrice paardoes) of ze ook even mocht.
Dat was wel leuk, heeft ze ook even op Voice gedressuurd.
Ze had voor het laatst op Voice gereden toen Voice 3 jaar was toen ik haar aan het inrijden was.

Zaterdag ochtend heb ik voor het eerst weer eens les, heb er zin!
Toen ik zei tegen Carolien over dat jullie (thirz en bianz) van het weekend weg zijn, wist ze het wel ineens weer.
Maar ze vergeet nu gewoon veel.
We helpen haar gewoon een handje... ;)

Thirz, ik denk dat ik ook wel vrijdag de 23ste kan.
Ik ben vrijdags altijd vrij.
We spreken tegen die tijd even een tijd af, goed?!

De special horse competition is zaterdag 25 april.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:13

Rianne heeft ook wel eens op shaar gereden, echt grappig! Owh wat leuk van die special horse competition! Eens vragen of aletta mee wil doen op shaar!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 10:06

Lekker dat iedereen weer op zn paardje kan rijden! Alle paardjes weer beter en de bakken die weer te rijden zijn :D
En wat vond Rianne van Voice? Gegroeid in vergelijking met haar 3 jaar? (ik bedoel groeien in wat Voice kan hè)
Hee Nel tegen de tijd dat 25 april wat dichter in de buurt is, nog maar eens zeggen dat je dan naar de Special Horse Competition gaat ;) Als ik kan, kom ik ook gezellie kijken! T staat ook in mn agenda hoor, maar dan ben ik nog een held in vergeten :Y) Suc6 met t trainen!

En jij ook al druk aan t trainen voor zondag Bar? *las je onderschrift* Waar heb je wedstrijd? Enne dan heb je toch wel een fotograaf geregeld hè! Wij willen foto's :):) (ik iig wel!)
Hoe is t met je huisje?

Haha, gelukkig ziet Nous ook in dat t buiten veels te gevaarlijk is voor rodeo kunstjes :P Of ze begrijpt dat als ze gek gaat doen buiten, dat er een kans bestaat dat die buitenritten vervangen worden door hard werken... ;)
Ja nog even en tis vakantie :) Ben dan net 1 week op mn stage als de vakantie begint :P Heel handig gepland. Ach, aan de ene kant ook wel lekker; dan weet je welke clienten je hebt en welke instrumenten/tests enzo veel gebruikt worden, dus kan je daar op t gemakje even in inlezen & je leerplan opstellen enzo.
Je lastige keuze nog kunnen maken trouwens? Eerst het eerste deel nog gekeken, of meteen doorgegaan naar t tweede deel? :P

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 12:43

Ik heb wedstrijd in vrouwenpolder, bij de eendracht. Het is maar 1 proef, maar kan ik ff inkomen want weekend erna heb ik 2 proeven. Het is binnen inrijden, dus ik hoop dat de foto's gaan lukken!

Frans en ik gaan trouwens morgen verhuizen :D! Huis is bijna klaar!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 14:07

Oehh Bar succes met verhuizen!
Ik ben volgend weekend thuis dus waar moet je dan rijden dan kom ik misschien even supporteren :D

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 16:00

Hoi,

Bar, wat leuk dat je morgen gaat verhuizen!
Fijn hoor lekker in je eigen huisje!!!
Grappig dat Rianne ook op Shaar heeft gereden!
Rianne vondt het gek dat Voice alweer bijna 9 jaar wordt.
Ze vondt Voice zeker gegroeit in het lopen.

Anne, leuk dat je misschien komt kijken bij de special horse competition, tegen die tijd geef ik een seintje...

Bar, als Alleta mee doet 25 april, misschien kunnen we dan samen Voice en Shaar vervoeren?
Ik weet niet of er nog meer van stal gaan.

Ga zo lekker wee rijden op Voice, heb oppas dus dan kan ik lekker rustig aan doen!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:02

Anne: heb gister Narnia deel 1 gekeken en ging vandaag op tijd naar stal zodat ik vanmiddag deel 2 kon kijken :)) Maar ook deel 2 is goed en leuk om naar te kijken! En jij kan dan na 1 week stage gelijk weer bijkomen hihi! Maar wel lekker om die dingen dan te kunnen doen :j
Grappig dat Rianne op Voice ging rijden Nel! Ik hoor wel welke tijd jij voor de 23e jij t beste uit vindt komen!
Gaaf dat je gaat verhuizen Bar: kunnen we vast snel langskomen ;) Succes, ook met je wedstrijd!

En vanaaf weer mollen zoeken :+

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 18:55

Ladylada schreef:
Oehh Bar succes met verhuizen!
Ik ben volgend weekend thuis dus waar moet je dan rijden dan kom ik misschien even supporteren :D

Ik moet volgend weekend (zaterdag) in westkapelle rijden :D

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 18:56

Trouwens nel, zag gisteren dat ik zelf wedstrijd heb de 25e... weet nog niet wat ik ga doen, misschien dat ik mn eigen wedstrijd wel cancel...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 20:38

Jaaaaa helemaal in Westkapelle, vinden ze dat handig? :+

Oh wacht even, ik heb een leuk pruttelbakje dus dan pruttel ik daarmee gewoon jouw kant op :D

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 09:27

Wat een gepost hier!! Gaat ineens echt heel hard, ik maar bijlezen ;)
Super Bar, vandaag verhuizen! Uitgebreid verslag en uitnodiging voor de housewarming volgt vast? ;)
Lekker Anne, dat je na de start van je stage meteen weer vakantie hebt! Bij ons ging stage altijd gewoon door in de vakantie, dit is beter geregeld! :) Ik kom je 25 april gezelschap houden Anne, wil ook wel mee naar de Kroo!
Leuk Nel, dat je Rianne weer eens hebt gezien! Tsja, kleine pony's worden groot he, 9 alweer!
Cis is het nog koud in het hoge noorden?? Morgen komen wij die richting op, dan weten we of we ons skipak moeten inpakken haha!
Kims, hoe is het met je stage? Overleef je het allemaal een beetje?
Vanmiddag nog eens een lekkere buitenrit maken en dan mogen de paardjes 2 dagen vakantie houden na een hele week hard werken! Al merk ik weinig van dat harde werken bij Orson: hij heeft elke dag nog bergen energie over terwijl hij al minder krachtvoer krijgt! :D

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 21:30

Nog mollen gevonden Thirz? :+ Ik dacht even: Anniek! maar daar ben ik nu nie meer zo zeker van. Vind het wel echt een leuke serie! Leuke groep en leuke spellen :j Mn mol heb ik alleen nog nie gespot.

Hihi en had weer wat gezien hoor. Kennen jullie die reclame van de Mac Donalds? Ik heb t idee dat ik daar Nenna van ANTM zie? Haar dus: http://static.flickr.com/44/113453774_bf6c7af178.jpg Maargoed dacht eerst ook Kahlen te zien in de MAX-factor reclame :P (kan de reclame van de mac die ik bedoel nie vinden...)

Hoe was t verhuizen vandaag Bar? Alles goed gegaan? Foto's! :):)

Veel plezier van t weekend Bianz en Thirz! Ik heb al goed weer besteld! ;)

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 23:59

Waar gaan jullie naartoe dan Bianz en Thirz? Volgens mij heb ik iets gemist namelijk.
Het is hier niet zo koud hoor, dus je hoeft geen moonboots in te pakken :+

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 08:50

Nou Cis; dan moet je goed lezen hoor :+ ;)
Tip: het staat op deze pagina!
En ik heb nu nog heel veel verdachten; vond dat er veel aan het mollen waren bij dat reuzerad-spel! Idd een heerlijke serie met al die spoken :D Reclame Mac ken ik nie :n Ik zap dan altijd!

Tot na het weekend :wave:

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 10:45

Ja ik hebt gelezen :D Veel plezier!
De mol is nog een beetje jammer op dit moment, hopelijk wordt het gauw spannender...
Bar, mag ik je nieuwe adres al weten?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-09 17:23

Volgende keer bij de reclames even blijven kijken dus Thirz ;) haha
En jij kan t wel :\ Hier schijnt nu een zonnetje en ik zie blauwe lucht! Waarom luistert de weermeneer nie naar mij? :? hihi
Daar nu ook wat leuker weer?

Heb weer lekker op Laser gereden :) Meneer zag wat spoken, maar als je hem afleid valt t mee. Gek paard. Fladderende duif is eng, galopperende Fenna is eng en vooral zachte geluidjes van buiten die eigenlijk niemand hoort zijn érrug angstaanjagend! :') haha Ach ben maar 4 keer opzij gehupst en een keer een lange zijde in de extra versnelling, dus viel alles mee! Maargoed lekker bezig geweest dus! Was weer leuk!