Ik ben kapot haha, hele week was pompdagen (feestweek in Heino) en zaterdag mysteryland geweest.
Danielleeee_
Geplaatst: 25-08-14 16:34
Hitime schreef:
Zaten bij jullie bij elkaar? Gezellig hoor, leuke BG haha! En ook leuke extra's waren er deze week.
Ik zat bij Daisy (madelief90) in de groep, Evie (evie21girl) en Suze (kitlover) zaten in de andere groep.
_Caitlinnn
Geplaatst: 03-12-14 19:09
Heeejooo! Leven jullie nog?
Ik zal jullie weer eens op de hoogte brengen. Aanleiding hiervan is dat er natuurlijk weer geboekt kan worden voor 2015 bij 't reelaer dus het zomer gevoel komt weer de hoek om kijken Ookal is het nu wel vreselijk koud
Hoe gaat het bij jullie?
Bij ons gaat het wel goed, de pony's worden echt al beertjes.
Hoe gaat het met jullie knollies? Thamar.. is eas al verkocht? Zag hem voorbij komen op facebook. En jij emma, rij jij Kiss nog? Rudy dit helaas nogsteeeeeeds heel ver weg in canada En sanne, nog steeds veel bij de manege of niet?
Wat zien ze er heerlijk fluffy uit Cait. Hoe doet Sup het?
Manege inderdaad nog steeds in oktober eerste geworden in de M1 met Jojo. En afgelopen week voor het eerst van hem afgevallen haha! Ik belandde wel mooi op mijn voeten en ik had zijn hoofdstel in mijn handen xD We gingen platen springen en dat vond meneer toch niet zo heel leuk haha
dit wordt voor mij geen trec helaas, maar ik ben ook al 6 jaar op jt en trec geweest dus ik blijf denk ik alleen doorgaan met het begeleiden. Heb alleen maar 2 weken zomervakantie vanwege stage maar ga hopelijk 1 weekje ponykamp begeleiden.
Ik ben iig heel blij met mijn stageplek, ik ga namelijk stage lopen in Londen en een half jaar er wonen. Zal wel niet veel paardrijden worden denk ik maar wie weet.