Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elja schreef:Manon_S schreef:Ja zie je daarom denk ik ook van misschien toch maar niet doen.
Betaal me aan me eigen verzekering ook genoeg en moet ook bijna bij alles bijbetalen.
Dat ik dan soms ook denk van jezuuss :p .
Dat klopt niet. Je betaalt sowieso je eigen risico maar daaronder vallen niet medicijnen voor aandoeningen die je hebt en ook niet het consult. Je betaalt in principe alleen voor de alternatieve therapieën zoals fysio, chiro en dergelijke. Ook slaappillen vallen onder eigen kosten, maar dat jij bijna alles zelf moet betalen zal meer komen dat je geneeswijzen kiest die buiten je pakket vallen of omdat je simpelweg niet meer aan geneesmiddelen uitgeeft dat je eigen risico.
Pebbs schreef:goooeeeddd!! weer een winstpuntje erbij! 187 hebben we gereden. Ze hadden een grote jurykar, en op de hekjes hadden ze planten en kerstbomen gezetdat heeft ie nog nooit gezien dus dat vond ie heeeeel spannend. maar ik kreeg mooi de tijd om daar een aantal keer langs te rijden.
Toen heb ik zelf het teken gegeven dat we wel konden beginnen en toen gaf de jury dat teken door aan mijn voorlezerIk had het gevoel dat het iets gehaast was tijdens de proef, maar hij was goed vlot, niet mega hard ofzo. Maar heb een fijne proef gereden, heb met alles nagedacht en voor bereid zoals we geoefend hebben. Dus ik ben heel tevreden hoe het ging
me knappe kind! over 2 weken 2 proeven in apeldoorn, dus gaan we weer ff verder oefenen
en ik had heeeeeeel leuk jury commentaar op me protocol!
er stond : lekker swingende fries, goed geschikt voor de dressuur, jullie komen vast ver in de sport!!!![]()
![]()
![]()
![]()
)