Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xan schreef:winnitou schreef:Xan hoe gaat het met Mart?
ik heb Rowan vanmiddag weer thuisgehouden uit school. Hij zag helemaal grauw. Hebben vanmiddag lekker op bed gelegen (vond ik ook wel even heel erg prettig).
Heb vanochtend de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten met hem.
Hij had nog steeds buikpijn, dus toen door naar het zhuis.
Daar weer bloedprikken, tempen (heel ouderwets met een thermometer in zijn kont) bloeddruk, urine onderzoek
En daarna wachten op de uitslagen.
Na ruim een uur bleek dat alle uitslagen goed waren, dus niets aan de hand !
Toch wilde ik nog graag een echo van die buik. Ik was er nu tenslotte toch.
Maar ook daar was niets op te zien.
Soms speelt een blindedarm wat op, maar kan ook weer rustig worden, kreeg ik te horen.
Of het is gewoon een buikgriepje.
We houden het maar in de gaten.
Toen we rond 13.00 uur thuis kwamen mocht ie weer wat eten, ik had hem nog steeds
nuchter gehouden, je weet tenslotte maar nooit.
Vanavond heeft ie zelfs weer ff gevoetbald !! Je geneert je toch dood, ga je 's ochtends naar
het ziekenhuis met een ziek kind, 's avonds voetbald ie weer
. SORRY!!!
. Verder gelukkig ook een hoop goede ruiters/amazones gezien en er liepen een paar combinaties die echt waanzinnig goed konden rijden!

winnitou schreef:Xan , je weet het toch nooit met kinderen. Rowan vraagt het ene moment of hij op bed mag gaan liggen omdat hij zo;n hoofdpijn heeft en een ander moment is ie hartstikke boos omdat ie niet van mij mag gaan voetballen. (van die boosheid zou ik ook hoofdpijn van krijgen).
Gelukkig dat het niet Mart zijn blindedarm was.... hoop dat hij weer snel opgeknapt is.
Hoe reageerden ze op je werk?
xan schreef:winnitou schreef:Xan , je weet het toch nooit met kinderen. Rowan vraagt het ene moment of hij op bed mag gaan liggen omdat hij zo;n hoofdpijn heeft en een ander moment is ie hartstikke boos omdat ie niet van mij mag gaan voetballen. (van die boosheid zou ik ook hoofdpijn van krijgen).
Gelukkig dat het niet Mart zijn blindedarm was.... hoop dat hij weer snel opgeknapt is.
Hoe reageerden ze op je werk?
Op het werk was iedereen erg meegaand.
Dat vind ik wel super hoor, want ik ben tenslotte toch "maar" uitzendkracht.
Gistermiddag belde een collega hoe het was en of ze voor vandaag wat anders
moest regelen, en vanmorgen belde weer een andere collega.
Vanmiddag dus weer gewoon werken, gek hoor om de middag te werken.
Morgen weer een middag.

winnitou schreef:blijf je daar als uitzendkracht of nemen ze je ook over op hun eigen payroll

mntj schreef:xan schreef:@Meelen: moet nu enorm aan je denken, zit namelijk een heel bakkie chocorozijnen op te eten
wordt je dik van.
en je hebt mail.
ben weer een avond verstopt achter de comp.