Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Daarna heeft hij nog even in de molen gestapt en ik zijn bed opgemaakt kan hij hem weer lekkr vies maken. nu effe op de bank werk voorbereiden voor morgen en vroeg naar bed ben gaar
spettertjuh schreef:Zegt me helemaal niets Marjo de softsheldekens ????? Zal eens gaan googlen.
Rondje Delft, uiteraard ga ik dan mee. Op de fiets en kan al slingerend naar huis hahaha
Even wat fotootjes van mijn ventje neer zetten hier.......Kijk hem gaan naast zijn moeder Puck
spettertjuh schreef:Het is zeker koud buiten of het regent.
Ga naar bedje toe, morgen weer een heerlijk paardedaggie. Ben dan nog steeds vrij, al vijf hele dagen........ ze zijn gul geweest met vrij geven en nog steeds niet gebeld of ik alsjeblieft weer kom werken. We gaan vooruit!
Donderdag weer werken, 2 daagjes en dan weer weekend.
johnvt schreef:Marjo_Wystan schreef:dames, wie is voor een drankje/rondje Delft binnenkort??
Tellen de heren niet meer mee?.
Citaat:Gaaf Karin, spetter zo te zien!!! Echt ontzettend leuk! Oei, ik wil zooooo graag wyssie achter de wagen hebben. Toch eens een keertje sparen voor een tuig. Denk dat wyssie het geweldig vindt!
Ga jij er dan voor lopen hahahaha

heb nog geen reactie erover..

hihi