(alvast) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!!!! _Irene11_ schreef:Rosanne van de IW postte deze in het bloopertopic: http://www1.picturepush.com/photo/a/270 ... 706719.jpg
(daarachter sta ik)

maar wat een lastig weer zeg met de paarden.. de bak was te hard om in te rijden maar dat paard stond helemaal te stuiteren, liep met m aan de hand maar hij ging zo hard dat ik m bijna niet bij kon houden
dus toen er maar ff op gegaan en een klein stukje naar buiten gegaan.. bij elkaar heeft ie toch zo'n 45 minuten gestapt..

StillAngel schreef:Ben niet zo van de alcohol haha nee gewoon kiespijn en hoofdpijn en duizelig.Zullen we misschien met een meeting (als iedereen eindelijk eens kan haha) in de zomervakantie een dagtocht maken ofzo.?

De hele dag op je paard zitten ofzo?
Ik was net ook geweest
alvin & the chipmunks. klinkt heel kinderachtig maar het is echt grappig
We kunnen het natuurlijk ook ergens anders doen maar ja dat zien we wel.
hartstikke leuk, maar met dit weer vind ik het lastig.. gelukkig was het op de fietspaden niet zo glad dus daar kon hij flink stappen 

xTralala schreef:Dan wel dagtocht met strand!
Ik wil ook wel zo'n vollemaans rit doen
lijkt me echt eng joh! ik wil nog steeds heel graag het strand op maar ja dat mag vast niet als ik het vraag van poel omdat het van de zomer ook niet mocht. maar ik vind zelf dat ik qua rijden vooruit ben gegaan door Durk (die ik niet meer heb haha)