xan schreef:hahahahaha ik weet nu dat "die man" nog niet heeft teruggebeld.
Gaat vast over dat mooie paardje.![]()
Maar heb nog steeds niet teruggelezen, en nu zijn jullie alweer een eind verder !!!
Je mist echt van alles hoor
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:meelen schreef:Ik lag in m'n bedje, maar er ligt een vreselijke vent naast me, hahaha.
Eigenlijk is het helemaal niet om te lachen........ hij snurkt, ligt te draaien, ligt te kletsen maar ik versta er geen moer van en hij ligt te herkouwen of iets in die richting.
Oh ja, ik kreeg ook nog een knie'tje tegen m'n achterste.
Jullie liggen vast allemaal al te slapen, alhoewel ATE misschien ligt te zwijmelen over een nieuw paard.
Hahaha, een knietje in je achterste? volgens mij vond hij jou dan vervelend, hihihi.

meelen schreef:Hihihihahahahha,sorry Meelen maar ik moet er zo om grinniken.Heb het ff voorgelezen aan mijn husby hihi.Eigelijk moet ik harder lachen maar wilde je niet uitlachen hoor.
[/quote]

_sandra schreef:zit nu lekker aan een broodje ! glaasje melk erbij, kan ik er zo weer tegenaan. weer dagje knippen! vanaaf om tien uur begint mijn weekend. heb alleen begrepen dat vanaf morgen weer vera\ndert. veel kans op regen,net nu ik twee dagen naar het strand kan!!!!!!! zal je zien, zit ik daar in de regen!
Wordt het morgen al slecht weer dan??? LIQUITA schreef:_sandra schreef:zit nu lekker aan een broodje ! glaasje melk erbij, kan ik er zo weer tegenaan. weer dagje knippen! vanaaf om tien uur begint mijn weekend. heb alleen begrepen dat vanaf morgen weer vera\ndert. veel kans op regen,net nu ik twee dagen naar het strand kan!!!!!!! zal je zien, zit ik daar in de regen!
Wordt het morgen al slecht weer dan???