Ik heb éindelijk mijn tijdschrift af!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb éindelijk mijn tijdschrift af!

Ik moet er tussen de 7 en de 10 voor hebben
fryskhynders schreef:Heey,
Iris Gefeliciteerd met je punten!!
Had je een mannelijke jury?
de mannenlijke jury die zelf ook M starte gister, die staat bij mij op stal, echt wel grappig, ik zei heeeeeeeeee jij gaat naar mijn manege!!!
dus ben benieuwd wat voor punten hij jullie heeft gegeven!! maar ben iedergeval blij voor jou!!!!
Hij ging indd ook zelf rijden
?
? 
was der hele been dik overal vocht..

Logisch dat je van dat soort dingen gestrest raakt.
eigelijk wil ik er wel wat meer zien

Astor schreef:Elja: Thanks voor je compliment over mijn foto! En hoe was het gisteren met die vriend van je?
Vind het jammer dat je gaat stoppen met rijden op de manege... Maar er waren toen was misverstandjes toen toch?
Wel fijn voor jou is dat je gewoon kan blijven rijden op je knappe bonte en al je tijd in hem kan steken!

Annie_ schreef:Goedemorgen..
Jassie heeft een dik been![]()
Ze had eereergister een wond (huid afgeschraapt nietdiep)
Ze had er geen last van heb het netjes schhon gemaakt zalfie er op.
volgende dag was het een beetje dik zag het bijna niet.
En gisterewas der hele been dik overal vocht..
Maar ze loopt helemaal niet kreupel...
iemand van stal ging er zo naar kijken. En anders bel ik vanmiddag de dieren arts nog op..
Kan echt niet tegen zulke dingen raak ik gestressd van ..

.

beet
Annie_ schreef:Hallo!
Ik heb een korte vraag en mag niet in jullie topic reageren omdat ik nog geen 25 berichten heb geplaatst. Misschien kun jij me helpen. Ik ben op zoek naar een Kamona. Ik zag dat jullie manege een paard heeft dat Kamona heet. Weet jij iets meer van Kamona? Is het een merrie? Hoe groot is ze? Hoe oud? en wat is de vader? Ik ben benieuwd!
Ik heb het vermoeden namelijk dat het ons veulen is wat we 17 jaar geleden gefokt hebben. Haar vader zou dan Samber moeten zijn.
Het gedrag zoals velen van jullie haar omschrijven lijkt veel op dat van mijn merrie Famona (een volle zus van onze Kamona).
Hoop dat je me kunt helpen.
Groetjes Janine(Nien1984)
http://www.bokt.nl/forums/ucp.php?i=pm& ... e&u=137877 ( als je wilt pbjen)
Maar ik denk dat we niet veel verder komen dan dit.