kom op met die foto's Sniesie! Deken zit erg mooi,hij heeft hem al op.
_Rijkie_
Geplaatst: 02-04-09 20:43
sniesie schreef:
Hey Rijkie, ik zat op je hyves naar de foto's te kijken maar wat een enorm verschil al hè, die foto toen ze net geschoren was en die van afgelopen weekend
Ja
Ze knapt erg op
sniesie
Geplaatst: 02-04-09 20:52
kohtje schreef:
kom op met die foto's Sniesie! Deken zit erg mooi,hij heeft hem al op.
Ik heb hem verstuurd Appie heeft die deken trouwens wel... heb zoveel dekens dat ik niet eens weet wat en hoe. Dus die ga ik morgen ook op doen, is echt weer ervoor.
sniesie
Geplaatst: 02-04-09 21:04
Maaikie, heb je nog goed gesprongen En heb je Ap nog toegedekt voor de nacht?
dinsdag stal vergadering, ze hebben plannen om de buitenbaan te vegroten voor ook springwedstrijden in de zomer. Nadeel: gaat stuk gras weg, en dan heb je dus meer weekenden dat je zelf lastig terecht kan. Dus was eigenlijk al tegen, maar zag de plannen, en dan willen ze een deel afzetten voor longeren en dan nog 4 kleine paddockjes erbij, en dan allemaal kleine landjes ervan maken. Vond ik toch eigenlijk ook wel goed plan.
weet niet of maaike nog een sleutel heeft eigenlijk.. Ik moet gewoon werken. En anders kan je m dus bij ons op de zaak ophalen. En anders geef ik m gewoon aan Sniesie vanavond.
Ok kijk wel even hoe ik vanmiddag met de tijd zit, met dit weer blijf ik altijd zo plakken op stal, beetje poetsen en staartwassen enzo en in zonnetje zitten
mmm klinkt goed! Na ik ga maar eens echt aan t werk..
sniesie
Geplaatst: 03-04-09 08:15
Sorry Jo... ik was er tot half 7. Dat heb je als je niet hoeft te rijden. Vanavond ben ik er uiteraard wel dus dan zorg ik dat ie morgen wel bij Belin komt. Meteen weer een goed excuus voor een bakkie Belin
Iemand zin in een middagje schoffelen? Men wat groeit dat onkruid snel!
JoNew
Geplaatst: 03-04-09 11:36
Ja dat wil wel met dit weer! Mijn gras groeit ook snel! En die Max vind t zo lekker!
Haha ik zei al tegen Carlo: Je kan wel zien welke dieren ik zelf uitgezocht heb. Max mijn konijn. Die is net zo erg als new! Gaat midden op t gras languit liggen en eet dan om zich heen. Hoe bedoel lijkt op New
dat andere konijn die we gekregen hebben die eet 2 happen en gaat dan weer hupsend door de tuin. Die heeft soort van ADHD.. Tja past niet echt ertussen haha