Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naoom_ schreef:
Kom ik ook weer eens langs.. Ik dacht; die zitten vast allang in een nieuw topic, valt me wel tegen hoor.Haha, nee. De laatste paar maanden ben ik niet lang geweest ivm drukte van school. En met overleg heb ik ook besloten om te stoppen met Blando, niet helemaal stoppen want in het weekend en als ik tijd heb mag ik gewoon gaan en dingen met hem doen. Maar het is wel beter zo, want zo heb ik die verplichting niet. Ondanks dat ik gewoon langs mag gaan vind ik het nog wel moeilijk. Ik heb hem nu 3 jaar gedaan dusja.
Maar ook wel goed nieuws, ik mag Gerbils!
Ik heb geen zin om al die pagina's bij te gaan lezen.![]()
En ik en mijn vriendinnen hadden bedacht om ook een actie voor de slachtoffers van Haïti te houden. En dus gaan we morgen met onze klas 24 uur in een lokaal zitten. Er zijn enkele leraren bij en de deur gaat op slot. We mogen niet slapen maar uiteraard wel eten, drinken etc. Tijdens die uren doen we activiteiten. Het AD komt langs voor foto's en voor de Delfste Post moeten we zelf een stukje schrijven die zij dan in de krant zetten. En TV West belt mij morgen om 8.15voor een intervieuw en vrijdag weer om 8.15 voor nog één. Maar dan met een ander iemand.