Ohhhh moeten we ons al onveilig voelen.... Maar die pony is vast niet zo onhandelbaar, gewoon consequent zijn!! Hij heeft een paar maanden terug ook te koop gestaan en toen was ie totaal niet zo .
Sas ik heb het perfecte bijbaantje voor je gevonden: Kuilen graven op strand voor badgasten. Is een nieuw idee van gemeente katwijk en ondernemers van katwijk. Zo'n kuil kan dan voor 4,30 per dag gehuurd worden door badgasten . Hiermee staan wij op het binnelands nieuws pagina op teletekst. Echt om trots op te zijn!
En dat ie zo snel veranderd.... Het is een aantal maanden en als een pony één keer zn zin heeft gehad onthoud ie dat. Dat laat alleen maar zien dat ie slim is en niet zo'n ding wat voorgeprogameerd is en doet wat je vraagt. Ik hou wel van een paard met eigen karakter! Dat zijn nu eenmaal paarden....
en Es, jeah, gewoon concequent zijn. Jij houd van paarden met karakter? Gefeliciteerd, ik wens je veel succes met die pony
en meiden, voel je maar onveilig. Er werd een paar keer naar mijn stuur gegrepen, ik wil soms gewoon te hard een bocht nemen. En ik mocht harder! Tof, ik reed gewoon in z'n vier
o en lieve Es, weet jij al iets over mijn pb? Mag per pb Anders laat ik mijn fantasie er gewoon op los.
Hahahahaha verdorie . En trouwens ik geloof echt niet dat die pony zo erg is . Atlas heeft ook karakter, en zolang je aangeeft wat goed is en wat fout komt alles goed. Geef je één keer toe dan onthoud ie dat en zal die het zeker weer proberen. Slim paard, maar het werkt ook de andere kant op. Als je hem iets leerd en beloond weet ie dat ie het goed doet en onthoud dat ook.
Hahahahaha dat stelt niet echt veel voor nee . In Noordwijkerhout heb je wel aardig wat karren. Heb m niet een afgekeken... Mijn voeten deden pijn en ik had het koud .
Nou dat was trouwens ook echt raar vandaag. 's Middags had je nog wel een aardig zonnetje. Dus we gingen even naar het strand met de honden. Lopen we de strandafgang af en opeens een mist, niet normaal! Wij een stuk lopen, maar de hele duinrand was gewoon uit zicht, zijn we zelfs de strandopgang voorbij gelopen. Was echt zo raar