ze is nu weg toch?!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Elja schreef:Ik ga ook om half zeven

Liisette_ schreef:Ik denk zowiezo oook niet echt. Het is nu vakantie.![]()
Misschien zijn er wel al mensen op vakantie !
!!

Maaikeee schreef:Elja schreef:Ik ga ook om half zeven
Keej
Tzal wel niet zo druk zijn, iris en karen zijn op kamp nuu
xx.

Liisette_ schreef:Geeeen idee.
Ze zit volgens mij nog steeds met haar bodyprotector..

, lekker geholpen. Volgende week weer 
Moest gvd naar me opa & oma, tot donderdag,en ben nu met me tante mee naar haar klas. (kleuterklas) dus ben nu Juf Melanie 

Melanieetjuh schreef:Zoo daar ben ik ook weer
Gister van 08.00 tot ongeveer 17.00 op de manege geweest, lekker geholpen. Volgende week weer
Kan vandaag niet rijdenMoest gvd naar me opa & oma, tot donderdag,en ben nu met me tante mee naar haar klas. (kleuterklas) dus ben nu Juf Melanie
Damn, is vet druk man! Heb er helemaal hoofdpijn van
Gister was er iemand van Rox afgevallen

Opeens hoorde we VET HARD gegil! Dus wij rennen naar de bak toe, . Maar ze lag er al af. Frans er bij, Monique. Waarschijnlijk heeft ze haar arm gebroken of iets. Dat gaf ze iig zelf al aan. En zei weet hoe het voelt, want dit was al de 2de of 3de keer ofzo iets. 

) was echt leuk, d'r staart helemaal uitgepluisd, beentjes echt goed zand vrij gemaakt, d'r hoefjes, hoofdje,
En madame vond 't heerlijk
Elja schreef:lauu wil je aan rees vragen of ze zo ff op msn komt
ze is nu weg toch?!
Melanieetjuh schreef:Met de cursesweek
Met Liesbeth. Was de eerste keer dat ze op Rox reed. Maar Liesbeth dacht dat ze wel vaker op Rox had gereden, aangezien Rox haar lieveling is en blablabla
Maargoed, Ik was achter bezig, moest wat dingen doen enz. En Emmy was daar ook bezigOpeens hoorde we VET HARD gegil! Dus wij rennen naar de bak toe, . Maar ze lag er al af. Frans er bij, Monique. Waarschijnlijk heeft ze haar arm gebroken of iets. Dat gaf ze iig zelf al aan. En zei weet hoe het voelt, want dit was al de 2de of 3de keer ofzo iets.
Maargoed. Ik denk niet dat het aan Rox lag. Waarschijnlijk, kwam het (in de galop) doordat er een paard Rox sneed zeg maar, en voor Rox belandde. Rox week uit, naar de binnenkant & dat meisje viel
Gister wel een leuke dag gehad, ben de hele tijd met Nick bezig geweest (als ik niets te doen had) was echt leuk, d'r staart helemaal uitgepluisd, beentjes echt goed zand vrij gemaakt, d'r hoefjes, hoofdje,
![]()
Melanieetjuh schreef:Met de cursesweek
Met Liesbeth. Was de eerste keer dat ze op Rox reed. Maar Liesbeth dacht dat ze wel vaker op Rox had gereden, aangezien Rox haar lieveling is en blablabla
Maargoed, Ik was achter bezig, moest wat dingen doen enz. En Emmy was daar ook bezigOpeens hoorde we VET HARD gegil! Dus wij rennen naar de bak toe, . Maar ze lag er al af. Frans er bij, Monique. Waarschijnlijk heeft ze haar arm gebroken of iets. Dat gaf ze iig zelf al aan. En zei weet hoe het voelt, want dit was al de 2de of 3de keer ofzo iets.
Maargoed. Ik denk niet dat het aan Rox lag. Waarschijnlijk, kwam het (in de galop) doordat er een paard Rox sneed zeg maar, en voor Rox belandde. Rox week uit, naar de binnenkant & dat meisje viel
Gister wel een leuke dag gehad, ben de hele tijd met Nick bezig geweest (als ik niets te doen had) was echt leuk, d'r staart helemaal uitgepluisd, beentjes echt goed zand vrij gemaakt, d'r hoefjes, hoofdje,
![]()
DenK4ever schreef:Als Kirtsen eens op msn is zal ik wel vragen of ze mijn bodyprotector anders wil lenen totdat ze er zelf weer eentje heeft....
Ga ik nu Vodafone bellen om mijn buitenland blox aan te zetten...
Moet namelijk over 2 weken bellen over de uitslagen van de bloedtesten, maar dan zit ik lekker in het zonnetje