Zal ik dan toch maar is vaker hier in dit topic komen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Fammiie_x schreef:Haai

Anders mag jij niet meer meekletsen in dit topic
Binar schreef:Fammiie_x schreef:Haai
Ja gezellig Fem
Xeen, niet zo onaardig doen heAnders mag jij niet meer meekletsen in dit topic
![]()
Ga nu snel verder, hoef nog maar 3 uurtjes en er ligt nog aardig wat werk op me te wachten
ja anousje nousje ....
AnitaJoeri schreef:Spetter en Joepi zijn nou eenmaal 2 kleine aanstellertjes haha

Xeen schreef:Ik ging naar buiten met Ves, die was echt zo van 'ieh wind onder me kont'. En Spetter was al helemaal erg, hij ging er wel 3 x vandoor in de bak
hahahaha Xeen schreef:HET KAN OOK NOOIT EENS EEN KEER NORMAAL ZIJN HE
MIJN TANTE HEEFT LONGKANKER
Ze heeft kanker, maar of het groot of klein cellig weten ze nog niet. Dinsdag heeft ze daar onderzoeken voor.
Het zit in het midden van haar lichaam in de longen, en in de longslagader.
spettertjuh schreef:Xeen schreef:Ik ging naar buiten met Ves, die was echt zo van 'ieh wind onder me kont'. En Spetter was al helemaal erg, hij ging er wel 3 x vandoor in de bak
Ik hoor alleen maar dat ie bij jou zo stout is ......... wat doe je met hemhahahaha
, maar hij heeft van de week les van mij gehad. Hij stond woensdag samen met Renk en ik liet ze even lopen, Renk doet dan vanalles op commando en lichaamstaal. Spetter snapte er geen jota van....maar in vijf minuutjes had hij door hoe omgaan op commando en lichaamstaal(drijfrichting) werkte
en ik denk dat hij het straks ook wel op lichaamstaal kan. Nog één of twee lesjes. Kan ie zonder woorden en zweep iets doen wat je van hem wil! Wordt ie toch nog een knappe ponie! Renk stond erbij te kijken van: snapt ie het niet dan?