Nortella schreef:Hoi Eline en Frouk,
Ik mail jullie na aanleiding van een telefoontje die ik (Selma van der Graaf) heb gepleegd woensdag 18 juni. Hier heb ik gevraagd of wij met een groep in dezelfde JT kunnen.
Dit gaat om week 33, week 7.
Selma van der Graaf, Lisanne Velders, Judith Hof, Jeanine Velders en Nicole Seders zitten al bij elkaar in dezelfde JT, maar wij willen graag nog met een paar anderen gezellig meiden in dezelfde JT.
Dit zijn Hilde Bongers en Marije Schimmel, die ook samen gaan en Iris Haug, Anna Kars, Marloes Nooitgedagt en Karin Navis.
Wij elf meiden hebben elkaar leren kennen en kunnen het super goed met elkaar vinden. Daarom willen wij graag met elkaar in de groep. Alleen is het probleem dat veel van ons een eigen paard mee nemen !!
De paarden van Iris Haug, en Anna Kars, (kwpn’ers) kennen elkaar al en kunnen goed met elkaar overweg. Ook kennen de paarden van Hilde Bongers en Marije Schimmel (haflinger en welsh) elkaar en dit gaat ook goed. Mijn paard (van Selma van der Graaf) is vrij makkelijk in groepsverband. Vorig jaar heeft ze een hele week bij de paarden van de begeleiding gestaan, Joep en Kismo. Dit is de hele week goed gegaan.
Wij hopen heel erg dat jullie voor ons kunnen regelen dat wij met elkaar in dezelfde JT zitten! Wij zouden dit super leuk en gezellig vinden. Ook hopen wij, en gaan wij er ook wel van uit, dat onze paarden zich gewoon kunnen gedragen
zooo goed?
jeps goedgekeurd