Sorayalover moet veel rusten , ze heeft nog veel pijn. Ik weet zeker dat zij zich nu ook heel rot voelt , en dit niet met opzet gedaan heeft. Verplaats het is in haar situatie. Ze durft niet meer bij de pony verder te komen dan het hooft. Jullie hebben zelf kunnen lezen hoe slecht ze er aan toe was ( Stond zelfs een stuk in de krant ) . Haar ouders schrikken hier ook erg van. Vervolgends vertoont Paloma zulk gedrag, en beslisen die ouders haar te verkopen naar de slacht. Niemand wilt dit , ik zou gek worden , ik ken Sorayalover en weet zeker dat zei dat ook doet !! En haar best doet. Ze heeft veel negatieviteit tegen zich nu en wat ze zegt het wordt in een verkeerd daglicht gezet. Als je snap wat ik bedoel. Ze zit in stres , terwijl ze rusten moet. Ik snap wel dat de mensen zo reageren, de slacht is zeker niet zomaar iets , en zo beestje verdient zeker meerdere kansen !! Ook ik vindt dat. Maar ik weet ook dat als je als minderjarige geen beslising mag maken en je ouders dit doen . Haar ouders waren denk ik erg vast van het besluit en zijn heel erg geschrokken . Meer kan ik er ook niet over zeggen. Ik hoop gewoon dat het goed komt , .
Dat was niet zeker, over dat schaduwacount. Maar het komt raar over als mensen zulke berichten opeens gaan plaatsen en binnen komen vallen. Of opeens in Stenebergen wonen en dan weer in Halsteren. Verder heb ik niks tegen Lody ken haar niet. Maar ik hoop gewoon dat we nuy even naar Paloma kijken en niet te veel aantrekken van de roddels en verhalen over Sorayalover en Arabian_girl. Ik probeer gewoon te helpen , maar wil ook verkomen dat personen zwart gemaakt worden. Ook aangezien ik hun persoonlijk ken en weet dat ze goed hart hebben.
@Hipstr: ze is er slecht aan toe?? Wel 'n uur heen in de auto en n uur terug in de auto om een nieuwe pony te kopen terwijl je nog niet weet wat er met je oude pony gaat gebeuren !!! En geen traantje op dit topic van haar hè?? Alleen maar blij met nieuwe pony.
Ze was opzoek naar een goed baasje voor Paloma, dat weet ik wel. Meer weet ik niet over dat onderdeel. Weet nog dat er iemand is komen kijken maar Paloma gevaarlijk vond en de koop niet doorgegaan is.
Nu snap ook ik er niks meer van. Vammidag hoorde ik dat ze naar Lyn zou gaan ?
Sorry dat ik het zeg, maar als je nu even de moeite neemt om dingen 'echt' te lezen dan zou betere antwoorden kunnen geven. Je herhaalt dingen, je zegt dingen die allang niet meer ten sprake zijn.