Stoer hoor Louise, nu al op buitenrit! Heerlijk zeg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AnneB schreef:Lekkers al op?!?!?!?En 't was zo veel!
Stoer hoor Louise, nu al op buitenrit! Heerlijk zeg
barkruk schreef:Nienke: clinic bij ons of ergens anders? Western, joepie! Misschien kunnen we dan de koeien van Jan gebruiken. Of bij gebrek aan Reining-koeien de schapen
Overigens heeft mijn (modder)monster me niks kwalijk genomen, hij kwam weer vrolijk snuffelen naar snoepjes vandaag
Ni_en_ke schreef:Haha bij ons op stal! Nou bij een barrelrace daar gebruik je geen koeien bij hè hahaha.
Dan zouden ze cutting moeten doen maar dat doen ze allebei niet. Er komt er 1 met één paard en één met twee paarden en volgens mij doen ze nu reining.
Was gisteravond ook nog op stal en sprak Jan nog even maar die vertelde al dat ze geen slide stops gaan doen. Is te slecht voor het paard maar stiekem wel heel mooi om te zien
Ni_en_ke schreef:barkruk schreef:Nienke: clinic bij ons of ergens anders? Western, joepie! Misschien kunnen we dan de koeien van Jan gebruiken. Of bij gebrek aan Reining-koeien de schapen
Overigens heeft mijn (modder)monster me niks kwalijk genomen, hij kwam weer vrolijk snuffelen naar snoepjes vandaag
Haha bij ons op stal! Nou bij een barrelrace daar gebruik je geen koeien bij hè hahaha.
Dan zouden ze cutting moeten doen maar dat doen ze allebei niet. Er komt er 1 met één paard en één met twee paarden en volgens mij doen ze nu reining.
Was gisteravond ook nog op stal en sprak Jan nog even maar die vertelde al dat ze geen slide stops gaan doen. Is te slecht voor het paard maar stiekem wel heel mooi om te zien
Ni_en_ke schreef:Naja dat ben ik er vergeten bij te zetten. Ik zei dus tegen Jan: Dat is fijn voor de bodem van je bak. Toen zei hij dus van nou ze doen geen slides, dan kunnen ze na 1000 keer een nieuw paard nemen.
Daardoor kwamen we er ook op.
Je zit ons toch niet uit te lachen he louis? haha
Flurk schreef:he ben je al beetje gewend op je nieuwe stekkie?
Je paard wel schreeef je al eerder
AnneB schreef:Flurk schreef:he ben je al beetje gewend op je nieuwe stekkie?
Je paard wel schreeef je al eerder
Het bevalt goedmoet nog een beetje m'n draai vinden met wat kleine dingetjes (zoals waar je gaat poetsen en wanneer ik het voer klaar maar, lekker boeiend ook
) maar het is een super fijne en mooie plek en ook hier gezellige mensen! Paarden zijn voor die paar dagen al best rustig dus ook daar ben ik blij mee.
roxxxiejjj schreef:Ik heb trouwens van de week inkopen gedaan voor Blazertje. Voerinkopen voor op mijn nieuwe stal, en een nieuwe regenjas voor als hij het land opgaat. Hele leuke donkerbruin/blauw geruite fleecegevoerd! Nu alleen nog aftellen, heb er wel heel veel zin in!