Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zwartwitje

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 19:02

Ja, hup, tijd! Schiet eens op zodat het gauw maandagochtend is! :))
Ik ga trouwens morgen met Rosa en Fenna al richting Lamoen; wij komen daar rond 19:00 aan. Anders moeten we maandagochtend al zo vroeg op, je wilt toch wat eerder zijn dan dat iedereen arriveert en dat gaat lastig als je in Groningen woont zoals ik, of in Den Haag zoals Rosa ;)

Voorpret is wel erg leuk trouwens, volgen mij heb jij er net zo'n zin in als ik :D
Zou je weer op Punky willen, of liever een ander? Niet dat ik iets kan beloven natuurlijk, maar ben wel benieuwd :j

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 19:26

Oja, dat is wel slim dat jullie eerder gaan :j
En Fenna is daar toch nu al? :)

Over de paarden, ja ik heb al zitten denken. Sowieso wil ik liever niet op een fjord, daar rijd ik op mijn eigen manege ook al vaak op.
Ik vind die kleine pony's zoals Dandy heel leuk, maar daar ben ik te groot voor O:)
Eerlijk gezegd leek Tosca mij wel leuk! Ik weet niet of ik daar geschikt voor ben enzo maar dat lijkt me echt een leuk dier! :)
En over Punky.. Die is ook super leuk maar dat hoeft niet per sé, vind het wel leuk om iets nieuws te proberen :D En dan kan iemand anders een hoop plezier aan Punky beleven :)

Oja, maar als jullie met 4 leiding zijn, gaan er dan 2 mee met rijden? Of 3? :)

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 21:59

Dandy ben jij inderdaad ietwat te groot voor met je lange stelten :D
Tosca is inderdaad misschien wel wat voor je, had je ook op een van de vorige pagina's gelezen hoe het met haar is gegaan tijdens het ponykamp van Romi en Nathalie? :) Denk dat we voor Tosca een heel rustige, zachte en geduldige ruiter moeten hebben. Als jij denkt dat dat wel aan jou besteed is is het helemaal niet verkeerd om maandagochtend te kijken of jullie een match zijn (qua maat is ze wel een goeie voor jou iig (in mijn herinnering ben jij heel lang, klopt dat?)) :) ligt er natuurlijk wel aan hoeveel andere meiden ook op haar willen.

We gaan nu we met 4 leidsters zijn telkens met twee te paard en twee in de auto, qua paarden komt dat handiger uit en zo hoeft degene die de auto inpakt enzo, dat niet in haar eentje te doen :)

Ik heb net een smsje van Fen, ze is daar idd nu nog. Dus Rosa en ik komen morgen samen aan met de auto, zij pikt mij op in Amersfoort :)

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 00:24

Ja, Dandy is inderdaad wel te klein hoor. Ik ben 1m78 :P
Ik had het gelezen van Tosca op de vorige pagina's. Ik ben benieuwd hoe ze is inderdaad. Ik ben geen hele goede ruiter maar met tips kom ik zeker verder :j Maar eerst maar eens kijken hoe ze rijdt hoor, voor hetzelfde geldt is er helemaal geen klik enzo :) We zien nog wel :D
Dat is ook wel gezelliger voor degene met de auto dat je dan met zijn tweeën bent :))

Morgen mijn spullen pakken, dan haalt mijn vader mij op. Blijf ik nog een nacht bij hem in Zaandam slapen en dan brengt ie me maandagochtend :)

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 13:24

Veel plezier bij je vader dan maar, en tot morgen; ik ga nu de rest van mijn spulletjes nog inpakken en dan ben ik weg..! *\o/*

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 13:25

Oke, succes nog met je spullen inpakken en alvast veel plezier! :D

Oja, en een luchtbed? Moet ik die meenemen? O:)

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 13:29

Luchtbed of matje moet je wel even meenemen ja, zou ik doen iig :j
Is alleen maar voor de laatste nacht, in die kippenboerderij zijn er matrasjes aanwezig :)

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 13:35

Oke, dan doe ik dat :)

Nou, verder heb ik alles geloof ik O:)

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 13:37

Mooi, dan ga ik nu ook verder pakken, ik ben nu echt weg. Doeiii! :evaw:

Rooompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:50

tosca kan prima, hij doet t nu binnen en buiten heel goed!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 00:57

ja :)

Weer thuis van twee intensieve weken Lamoen, en vooral twee hele verschillende weken!

In week vier was het druk, druk, druk, veel jongere kinderen en veel fjorden die met de huif weg waren en ook gewoon heel veel drukte om ons heen. Wel echt heel leuk samen met Chlotje, maar ik was echt kapot vrijdagavond.
Alle pony's die we hadden (lees; weinig) moesten we inzetten. Zo heb ik 's maandags Lizette mee naar buiten en de dagen daarna Tosca. Tosca is opzich een fijn paard, maar zoals sommige hier nu ook weten: Ze is vermoeiend! en je moet er mee om kunnen gaan. Kan niet zomaar iedereen op...

Trektocht was iets minder druk, ik heb zelfs nog een buitenritje op Mirthe gereden :oo en verder waren het zulke leuke meiden in de groep en was het zo leuk om te doen. Zowel paardloze als paardrijdiensten. Ik heb het echt super naar mijn zin gehad.

En Oja, dat weekendje tussendoor was ook best tof ;)

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 01:11

Ja, en hier nog een moeie maar voldane Tessel :j

De trektocht was leuk, supergezellig en gewoon.. rustig en weinig-aan-de-hand, wat gewoon wel een heel goed teken is ;)
Anne en Jurjanne hebben maandagavond een ongelukje gehad met Tosca en Lisette (was de hele buitenrit goed gegaan, alleen de laatete galop ging aan het eind even mis :(:) ).

Verder was het warm, en moesten we af en toe rustig aan doen en extra water zien te versieren voor zowel pony's als ruiters, maar dat ging allemaal goed :j
En verder.. tsja, weer heerlijk gereden, gezellige buitenritten met veel geklets over van alles en nogwat, op het hek bij de wei naar de paarden zitten kijken, heel laat naar bed gaan ( :O ), het maffiaspel spelen, jonge pony's die steeds beter opgevoed raakten naarmate de week vorderde, Elmo Song, t-shirts versieren, het olifantenlied van Jungle Book :)) :') en nog veeeeeel meer...

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-09 12:47

Zoo, ik ga binnenkort bijlezen, maar ik wilde even zeggen dat ik twee super weken heb gehad op de camping in Zeeland! Het werk is onwijs intensief maar super leuk! En volgend jaar zeker weer! :D
En dinsdag naar Parijs! *\o/*

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 13:12

Hoi, ook even een berichtje van mij hier O:)
Ik vond het echt super leuk! Echt jammer dat het voorbij is maar weet nu wel weer zeker dat ik volgend jaar weer ga! :D
Verder dus van Tosca afgevallen := en de rest van de week op Toontje gereden. Die is zo lief met zijn snelle drafje :+: Ik had echt lol daar achteraan :D
Oja, en toch was een van de hoogtepunten die les met Tosca, daar heb ik best veel van geleerd :) En het maffia-spel was echt grappig ook al ben ik er niet goed in, al die theorieen bedenken :P En ik vond het super dat het goed weer was, dat had ik echt niet verwacht.
Het bleef ook echt tot de laatste minuut goed weer :D

Aah, ik heb nu al weer zin om terug te gaan O:)

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 13:48

Hallooo :wave:
Hier ook eentje die het een superr week vond! Mooi weer, Super gezellig en heerlijk op Odessa gereden.
Enn natuurlijk het maffia-spel :):)
Ben benieuwd naar alle foto's!

Enn Anne, ben je toevallig je portemonnee en camera ook kwijt?

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 14:07

Fenn schreef:
ja :)

Weer thuis van twee intensieve weken Lamoen, en vooral twee hele verschillende weken!

In week vier was het druk, druk, druk, veel jongere kinderen en veel fjorden die met de huif weg waren en ook gewoon heel veel drukte om ons heen. Wel echt heel leuk samen met Chlotje, maar ik was echt kapot vrijdagavond.
Alle pony's die we hadden (lees; weinig) moesten we inzetten. Zo heb ik 's maandags Lizette mee naar buiten en de dagen daarna Tosca. Tosca is opzich een fijn paard, maar zoals sommige hier nu ook weten: Ze is vermoeiend! en je moet er mee om kunnen gaan. Kan niet zomaar iedereen op...

Trektocht was iets minder druk, ik heb zelfs nog een buitenritje op Mirthe gereden :oo en verder waren het zulke leuke meiden in de groep en was het zo leuk om te doen. Zowel paardloze als paardrijdiensten. Ik heb het echt super naar mijn zin gehad.

En Oja, dat weekendje tussendoor was ook best tof ;)

dan heb ik je wel zien rijden op die buitenrit op mirthe, heb een keer een leiding persoon op mirthe zien rijden dus..
en heb de zwarte arabier ook weer gezien

ik zie nu echt vaak groepen van het lamoen haha!

Rooompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 16:51

Zo, nou ik en mn zwarte spookie zijn ook weer thuis gekomen gisteravond! We hebben weer 5 super gezellige weken gehad op en vlakbij het lamoen!

Haha, de weekend-rit waren leuk Fenn! Zo fijn dat meneertje zn hengstenstreken thuis gelaten had! Ging echt super met mirthe, daisy, tarzan en (fort?)!

't kilometer pad is een heerlijk stuk, jammer dat hier geen rengalop paden zijn in de buurt.. Djam liet zich niet voorbij gaan, héhé! K was nog niet eerder zo hard op m geweet, whaa!

Alleen zou het wel fijn zijn als meneertje snel leert om wat beter op te letten, in plaats van 'alles willen zien behalve waar ie z'n voeten neerzet'... pfff!

Volgend jaar weer;)

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 15:18

Het grote trektochtverslag,

want die mag natuurlijk niet missen.

maandag
Ik had er natuurlijk al een lange, leuke week opzitten en was stiekem al een beetje moe. Opeens stonden er weer veertien kindjes op het Lamoen, allemaal van ons (lees, de leiding die natuurlijk bestond uit Tessel, Rosa, Elles en als extra verrassinkje: mij!) en ik zag nu al op tegen het namen leren. Maar goed, toen de ouders eindelijk wegwaren kon het voorstellen beginnen. Jurjanne, Hester, Hilde, Floor, Leonora, Anne, Doriet, Lisette, Nanine, Isa, Charis, Jonneke, Jenniffer en Kaatje (Kathelijne) zaten aan tafel. Let's go. Met pony's proberen bleken Voske en uiteindelijk ook Priscilla niet lekker te lopen en die konden dus niet mee. Wel dachten we een match te hebben voor Tosca, namelijk Anne en we zagen ook een prima koppel in Floor en Simone. Ook was Lizette verkocht en iedereen was toch wel blij met de pony's. Na het probeerrondje konden we de tafel gaan dekken en nog even vlug bijvoeren en vegen etc. Hoe makkelijk dat dit vanzelf ging!

's Middags kwam Catalie lesgeven en heb ik heerlijk lui aan de bakrand toegekeken hoe het allemaal ging. Jurjanne die op Larson zat eindigde uiteindelijk op Lizette, waar eigenlijk Kathelijne op zat, maar die vond het toch fijner op Larson. Anne leerde heel veel op Tosca, maar deed het erg knap en Floor ging op Mirthe, want Simone is nog wel erg jong in de bak. Het was een spring/dressuurles en leuk om te zien. Na twee uurtjes konden we vegen en voeren en tafeldekken en toen was het alweer zover dat we konden avondeten. Lekker patatjes.

Na het avondeten gingen we opzadelen voor een buitenrit. Ik mocht op Jupi, voor het eerst. Toontje en Bonita gingen ook mee, met daarop Tessel en Rosa (zelf in te vullen wie op wie, maar dat moet niet heel moeilijk zijn ;) ). We gingen met de hele groep, en dat zijn er toch wel een hoop! Rondje weet ik niet meer precies, maar we eindigden op het Km-pad en wilden een gallopje richting huis gaan doen. Vroem, there we go! Aan het begin leek het allemaal goed te gaan. We gingen lekker hard, maar iedereen bleef achter de leiding. Tot opeens Tosca langs kwam denderen, met daarop Anne die toch niet helemaal stabiel zat. Ik probeerde nog te blokken, maar eindigde bijna in de boom en Tosca sjeesde door. Uiteindelijk stoof ook Lizette erachteraan en Elles en ik hadden net de rem in getrapt (Jupi is een superpony trouwens! Ik stond ongeveer meteen stil toen ik dat vroeg) en zagen voor onze neus Jurjanne en Anne erafvallen. Ojee! De pony's stoven ervan door en ik hing al aan de telefoon met Jannette dat ze eraan kwamen. Die waren echt in no time thuis. Gelukkig bleek het met Anne en Jurjanne goed te gaan. Tessel stond haar pony af en Jurjanne ging voorop bij hilde op Punky. Zo liepen we de rest in rustig tempo naar huis.

's avonds keken we de jungle book en daarna zochten we langzaamaan onze bedjes op, of stretcher of uitklapbed, want ze moesten allemaal gebruikt worden. Druk hoor, achttien vrouw in één schaapskooi.

dinsdag
Hester had pijn aan haar handen en Lisette was duizelig en wat moe. Met de rest gingen we spelletjes doen! De waterslalomestaffetterace (ja, snap dat woord maar eens) en natuurlijk het vlaggenspel en uiteindelijk ook het vuilnisbakkenspel. Jihaa! Erg gelachen en toen konden we lunchen. 'S middags stond een buitenritje op het spel. Hester, die eigenlijk op Mirthe reed, wilde liever niet rijden, in elk geval niet op Mirthe en toen heb ik, goh wat lief, Bonita afgestaan, want die kan je wel met een knoop in de teugel rijden om de handen te ontlasten en zo had ik opeens Mirthe mee. Elles ging op Tosca en Anne nam Toontje. Dit keer splitsten we wel. Een wat rustigere groep en een groep waar we nog een versnelling hoger op zouden zoeken. In de laatste groep reed ik mee en we deden een leuk rondje, eindigden weer op het km-pad en dat ging dit keer wel heel goed! Aahw, Mirthe is ook zo'n schat van een pony. Ook de andere groep had heerlijk gereden!

Joey bleek overigens toch kreupel en die hebben we toen laten staan. Leonora moest op Bonita, en zo gingen onze oude pony's toch nog mee. Tosca en Joey bleven thuis.

's Avonds hadden we Tessels grote verrassing, shirtjes betekenen. Ze werden erg mooi allemaal! Echt hele creatieve dingen kwamen voorbij. Supergaaf. Daarna oefenden we demo in de bak. Twee kinderen op één pony en dan een carroussel en dan ééntje voorop en dandy achteraan als junior. Supergrappig om te zien en het werd erg leuk. Verder niet te lang of te moeilijk, maar dit was precies tof!

De rest van de avond vermaakten we ons eerst met wat lamaspelletjes en toen tot in de late uurtjes het maffiaspel. Een rollenspel, met daarin Maffia, Burgers, Superwoman, Cupido en het onschuldige meisje. Hoe het verder werkt ga ik niet helemaal uitleggen, maar het was erg leuk en we hebben er menig avond mee gevuld. Ik wil jou oanklogen, o ben ik nu oangekloogd gewezen?

woensdag
Jeeh, de eerste trektocht dag. Nadat ik over was gehaald om de woensdagmiddag toch ook maar te gaan rijden hadden we besloten dat ik woensdag de hele dag in het zadel zou zitten, in jupi's zadel wel te verstaan. 's Ochtends nog een rengallopje op het km-pad en toen kon het grote bermenwerk beginnen. We stapten richting het holterbos en kwamen onderweg nog Fiona tegen. Op dat moment brak Melwoods beugelriem ook en we stonden net op de volte. Op die volte vond ik het tijd om eens te kijken hoe het ging en was ik zomaar opeens een echte amerikaanse peptalk aan het geven. Haha, wat een energie krijg je daarvan zeg! 'Hebben we er zin in?!' 'Jaah!' 'Vinden we het leuk?!' 'Jaaah!' 'Gaan we door?!' 'Jaah!' 'Dus we hebben er echt zin in?!' 'Jaaah!' en wat ik verder niet voor onzin geschreeuwd heb. Hihi.

Bij de lunchplek stonden Rosa en Tessel en alle halsters ons alweer op te wachten. De pony's kregen water, wij onze lunch en lekkere, iets te zoete, ranja. Na een ruim uurtje zaten we weer in het zadel en kon het tweede deel weer beginnen. Toen we over 'mijn' pad reden had ik toch wel echt de zenuwen in mijn buik en een drafje over het pad was wel heel krampachtig. Toch gedaan en de rest van de middag ging helemaal goed! Lekker gereden, al liep Melwood niet helemaal top en was er twijfel of die nog wel door zou gaan. 'ja, nee?' Maar goed, dat konden wij niet voor Lisette beslissen. Uiteindelijk zou die in elk geval nog een dagje blijven.

Op de Elshof werden we opgewacht door Elles en Tessel en we spoten daar de pony's af waarna ze in het weiland gingen. Terwijl we aan tafel zaten kwam de boer ons nog vertellen dat er 'iets' zou gebeuren en dat de pony's naar het andere weiland moesten en dat we 'iets' met een stroomdraad moesten doen. Wij knikten braaf, snapten er weinig van en besloten tijdens het voeren de pony's te verzetten. Zo gezegd zo gedaan en terwijl wij aan het klooien waren met het stroomdraad kwam de boer toch maar uitleggen hoe het moest. 'Oh, zo.' Tja, heerlijk het twentse.

's avonds hadden we ships en ranja. De ships hadden we net op het nippertje, want elles en ik kwamen vijf minuten voor sluitingstijd nog vlug de supermarkt inhollen! Verder heeft op de Elshof bijna iedereen gedoucht (Tessel had dinsdag zelfs al een keer van de douche gebruik gemaakt :oo Da's heel wat voor Tessel.) en daarna vermaakten we ons weer met het Maffiaspel. Haha, leuk! Wel heel laat ging iedereen slapen.

donderdag
Mijn paardlozedag. 's ochtens met Elles heen en weer gesjeesd van de Elshof naar de Koelert, naar het Lamoen en naar de lunchplek waar we opeens wel heel lang moesten wachten op Tessel en Rosa. Hihi, verdwaald natuurlijk, ach zo hoort het ook! De tijlen met water stonden in elk geval al klaar en de pony's konden meteen wat drinken. Daarna gingen we naar de mac en onze lunchpauze liep wat uit door heen en weer geloop en er werd rustig aan gedaan. Wat een warm weer! 's ochtends had ik al uitgebreid zonnebrand gesmeerd.
Daarna zwaaiden Rosa en ik de groep uit en konden het grote heen en weer rijden weer beginnen. Van de lunchplek naar de koelert, naar het Lamoen, naar de koelert en uiteindelijk lagen we net lekker in de zon om even te ontspannen moesten we weer terug naar het Lamoen om weer terug te gaan naar de Koelert. Waar we de halsters ophingen om vervolgens weer terug te gaan naar het Lamoen, omdat de auto gewisseld moest worden en we meteen het eten mee terug konden nemen. De pony's waren moe en dorstig na deze lange rit, en de kinderen ook. 's Avonds bij het eten was iedereen moe en we deden lekker loom en langzaam. Mijn haar werd in de verf gezet en we luisterden muziek. Verder speelden we nog een paar potjes Maffiaspel en werden er een hoop gesprekken gevoerd. Uiteindelijk verhuisden we langzaamaan richting de zolder waar, ssst niemand vertellen, Rosa, Tessel en ik uiteindelijk als laatste van de groep de snaveltjes toe deden en de oogjes dicht. Welterusten lieve kijkbuiskindertjes!

Vrijdag
Aaaahw, de laatste dag alweer! De meiden waren ondertussen goed ingespeeld op hun pony's en op elkaar en 's ochtends zaten ze weer op tijd in het zadel. Ik en Rosa zwaaiden de groep uit en ruimden de halsters en de troepjes op. Weer een hoop heen en weer gereden en ondertussen bij een boerderij een tijl met water geregeld. Uiteindelijk zaten we bij het pad waar we de groep opwachtten om ze richting de tijl te brengen. Vervolgens reden we naar de lunchplek... waar de bus stuk ging. Het touwtje van de laadklep brak en toen kon die niet meer open. We konden dus niet bij de halsters en iedereen moest naast de pony zitten om de lunch te eten. Daarna steeg ik weer op, dit keer eens Passoa (zoals PZN gedoopt is dit ponykamp) en dat is echt een superfijn paard. Maar toen we bij de bovenberg afstegen om een ijsje te halen keek Rosa me zo zielig aan dat ik toch maar weer op Jupi gestapt ben. Ach, PZN probeer ik nog wel eens een andere keer. Zo zijn we met de groep nog een leuk rondje door 'ons bos' gehobbeld en uiteindelijk stapten we tevreden richting het Lamoen. Klaar, afgelopen, slusch.

op het Lamoen spoten we alle pony's af en mochten ze nog even rollen. Daarna kon ik gelijk aanschuiven bij de Barbeque en toen waren de ouders daar alweer. De Demo was een daverend succes! Er werd nog een groepsfoto gemaakt en tja, het afscheid. Er moesten een hoop tranen weggepinkt worden en er werd veel afgeknuffeld. Er komen er zeker nog wat terug en tot volgend jaar!

pffth, en toen was het voor mij eindelijk tijd om eens fatsoenlijk in te storten. Zal ik eens wat vertellen? Ik ben gister serieus mijn bed niet uitgekomen :=

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 15:27

Super leuk verslag Fenna! :D
Haha, ik had helemaal niet door dat er iets met de auto was die vrijdagmiddag O:) Ik dacht gewoon dat jullie de halsters waren vergeten ofzo :P
Leuk om het zo vanuit jouw gedachte te lezen allemaal :)
Hahaha, en die amerikaanse peptalk was grappig :D

Echt zo jammer dat het weer voorbij is.. Ben je net gewend en dan moet je alweer naar huis :\ Maar het lijkt me echt leuk om over een tijdje een rit te maken met zijn allen bij het Lamoen! :D

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 12:17

Hihi, hebben jullie het gelezen op de Lamoen-site?
PZN heet nu officieel Passoa :D

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 12:43

Echt?? *Gaat kijken :wow:

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 12:45

Jaaaaaa echt!! Wauw! *\o/*
Gaaf dat het er echt door is! :wow: nu nog eraan wennen _O-

Fen, geweldig verslag! Eens even kijken of ik nog dingen kan toevoegen. Oangekloagen :')

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:25

Haha jullie hebben een mooie week gehad, (Fenn bedankt voor je verslag)

Hier in Frankrijk gaat ook alles goed :D Wij zijn nu ook bij Parijs en gaan zondag en maandag naar Parijs,, (heb annemarie nog even gesmst, die stond al een uur in de rij voor de notredame :P) en vandaag zijn ze de eiffeltoren op geweest, Die vermaakt zich hier ook wel.

Nou wij vandaag op zoek na een camping dichter bij parijs,, camping 1 nee niets aan, stond 10 man en een perekop :P Camping 2 hadden een hele grote camping,, met maar 1 toilet gebouw, (dat toevallig aan de voorkant stond terwijl de caravan;s helemaal achteraan moesten staan ) Camping 3 waren alleen maar huisjes,, Camping 4 Jaa dat was een mooie camping,, pa en ma wouden eigenlijk niet verder dus hup daar er ma op,, Waren mn broertje (Bart) en ik ff aan het rond kijken komt er in 1 keer een naakte man langs lopen (Hebben wij weer) Wij snel weer na de caravan,, waar pa hem net had afgekoppeld,, euih ik wil hier weg,, watdan zegt mama,, ja ze lopen hier naakt,, (ja echt :O ) dus boel weer ingepakt en verder gegaan (jaja,, heelv eel campings gehad vandaag :P ) nou gingen we na de camping dicht bij Disneyland Parijs,, SUPER mooie camping,, zit hij vol (zucht zit ook nooit mee) Nou ja nog 2 campings gehad was ook niets,, kwamen we uiteindelijk op een camping,, hele grote camping maar netjes en mooi (hehe eindelijk :P) Dus des al niet et min weer de hele dag verpest met rondjes door Frankrijk rijden.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 12:26

Nou Marjolein, je hebt nu in elk geval een camping ;) :)

en graag geschreven hoor, het trektochtverslag :)
Top trouwens dat PZN nu Passoa heet :D Ik kreeg er via MSN net al meteen commentaar op van een paar meiden van de ponykampen. Haha, wie weet went het nog.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:57

Haha,,
Ze kunnen nog niet echt wennen, Vind het wel een verbetering,, vond dat PZN maar niets.

Jeetje,, bij jullie ook zo warm, was hier zowat 40 graden (en wij liepen in een pretpark ) was echt neit te doen vandaag,,