Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PattyOosten schreef:Enne; wat voor een verzekering hebben jullie dan bij Interpolis, want je kan nogal wat keuzes maken. Ik wil gewoon graag de ziektekosten gedekt en ik vind het ook belangrijk dat ik haar terug mag kopen.

Joki schreef:Ja snap ik wilde alleen maar aangeven dat het met de tijd wel opgelost wordt en dat het voordeel van een koudbloed is dat deze sneller vergeet.
Schimmelig schreef:Welkom terug Pluutje! Ik had je post bijna over het hoofd gezien
Was het niet dat je mij daar '''vriendelijk''' op wees op MSN![]()

Pluutje schreef:Zag alleen iets over een manege in osdorp? Keek even op de site en zag dat "de" nicole erbij betrokken is! Wat leuk! Iemand meer info erover?
) en nono natuurlijk,) maar pepper staat er echt mooi op vind ik
Tinky12 schreef:Grijns...ik ben gewoon niet het type voor die vlugge paardjes.Komt waarschijnlijk omdat ik teveel in druk verkeer rijd.Dan is het iets prettiger om een wat meer flegmatiek paardje te hebben.Markies was ook deels arab...en volbloed...wat een heethoofd...maar wat een schatje.Netjes meelopen..keurig luisteren met longeren en komen als je hem roept...hoe is het met m Peet??

Koele kikkerrr Bonte schreef:Pluutje schreef:Zag alleen iets over een manege in osdorp? Keek even op de site en zag dat "de" nicole erbij betrokken is! Wat leuk! Iemand meer info erover?
Welke info wil je? Nicole geeft daar woensdag en vrijdagmiddag les.
Muiszje, ben nog steeds hard bezig. Zal ik het eerste deel er vast opzetten??
ladyjoy schreef:Zooo, 'de' Nicole? Van de Ruif?