Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik sleep mijn mams mee om foto's te maken... (en de videocamera gaat ook mee voor de liefhebbers
).
.

Hij is zo tof en ik ga zo nog maar eventjes kijken
Heb je niet stiekem een foto gemaakt?
. broek heb ik nog en handschoenen ook.... owww en een haarnetje en hoe heet zown maf ding om je nek ook alweer.....
. maar dat moet je precies de goeie vinden die niet te little is
.
)
ach jah alleen ik koop zown onzinnig modeblad wat voor de helft gevult is met reclame en waar 2 boeiend artikelen in staan (voor mijn niveau dan
) hahaha en dat is niet echt van heeel hoog niveau dus....
toen heeft ze nog wel broodjes van mij (eigenlijk van sas maar ik gaf ze) gehad.... misschien moet ik het dit keer maar met appels en wortels gaan proberen.... antoinetje schreef:ik krijg tegenwoordig geen updates meer als jullie onzin vermelden..![]()
Maarre, Fenna, als je geen poen hebt voor een buitenrit heb je ook geen poen voor een galajurk he!!![]()
En Es, dat gaat helemaal goedkomen met Oxidatie, gewoon omkopen het is en blijft een vrouw he!

met uiterlijk kan je ook punten scoren
moet het toch ergens vandaan halen he....
en dat Paul de Leeuw geschikt is voor de rol als homo.... tja was ie dat in het dagelijks leven nog niet dan?